依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年3月27日 星期五

嘉嘉的為食路上,Dan Ryan's

數數手指,真係有幾十年了!當我要出外吃飯,而又不知去邊時,我多數會去呢間呢間並不是最好吃,價錢亦不是特別便宜,但勝在水準穩定而環境舒適,雖然而家生意難做,枱與枱之間安排得密左尐,但係仍然不影響我對佢嘅印象。

我向來只點那三兩種食物,包括以新鮮而爽脆的羅馬菜加特製醬汁撈成的Caesar Salad,還有骨肉均勻、醬料惹味的baby spare rib,如果胃口好的話,還會點香辣鮮甜的Ciopino意大利海鮮湯飯,又如果是星期五或六,我就只取楜椒蟹了,與新加坡的做法各有千秋,但這裡勝在斤兩十足。最後無論我吃得多飽,也必需要吃她們的甜品,特別是Tiramisu,大大件的十足一塊東坡肉,但入口卻又那麽芳香誘人!只有一邊搓著肥肚腩大叫好飽好飽、另一邊大口大口的啖那肥美的美點!

但係人會變,而我呢個變並唔係變心,而係對美好食物嘅進一步追求,所以除左意大利海鮮湯飯之外,我已經有一段時間冇點佢嘅Caesar Salad同埋Baby Spare rib喇,因為幾年前開始,佢果份用左超過十年、我瞇埋眼都識背的餐牌終於有變了,無論前菜或主菜也加強了陣容。而經過左一輪嘅試味之後,我又有新飛佛嘞!

沙律方面我會揀希臘芝士紅菜頭沙律,很清甜開胃,而微辣嘅芥辣醬汁更加係惹味非常,再加上大量嘅核桃肉同紅莓乾,前者酥脆,後者酸甜開胃,所有加起來就是最好的開胃食品!吃過這沙律之後,真係胃口大開㗎。

主菜我會揀蟹餅,厚厚圓圓的兩件蟹餅要成百幾兩百蚊,並不便宜,但係真係好好味,相信不純是蟹肉,應該夾雜有魚肉,但係比例得宜,再加上略煎的表面,真是香口而可口。

又如果你不想吃這大份的兩件蟹餅,可以點它的釀蘑菇,所用的釀料類似蟹餅的材料,當然份量少很多,但釀在蘑菇內又是另一種食法,而且小小的一口作為前菜也是一個很好的選擇。


不會不點的是它的意大利海鮮湯飯。份量不可同日而語,但味道及材料依然充足,價錢貴了,但份量縮水了,你仍說是可以接受!你說。是呀,縮水的又何只這個湯飯,更縮水的是甜品,以前的Tiramisu真是一大塊肥豬肉似的撻在你面前,叫你求生不得求死不能,吃又怕肥不吃又怕對唔住自己,現在的版本只及當年的三份之一,但當你看看它身處的商場你就知道每一度菜所背負著的租金,你就會寬容一點了,而且這裡的食客都很懂得尊重別人的進食空間,熱鬧但不噪吵,不過這環境可能會慢慢改變,因為那天招呼我的一位侍應是只講中文的,也可能代表了它們要接待講不同語言的客人了。物換星移,這轉變也許無可厚非,就在變得面目全非前,多去幾次吧!


那這間餐廳是不是無懈可擊?不,它的湯類只有兩款、酒精以外的飲品也選擇不多,咖啡更是行貨,但這些都不影響我對它的喜愛,更何況它的店長都友善而態度專業。雖然我熟悉的店長走了一個又一個,但只要佢嘅食物的水準不變,我仍然會在想不起去那裡開餐時上門幫趁的。

呀,差尐唔記得佢嘅鎮店之寶,就係落單之後免費奉上嘅核桃muffin,鬆軟可口,加埋佢特製嘅牛油,真係食三個都收唔到口,最記得有一次,我特登唔食,心諗打包番屋企做早餐,點知去完個洗手間出嚟就俾佢收左,嬲得我呀,一來冇得食,二來佢地一定掉,咁好食,哂左唔好吖嘛!

沒有留言:

張貼留言