依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年3月1日 星期日

嘉嘉的為食路上,啤啤佢

我喜歡間中去飲酒,但我是那種不會在家飲酒,更不會一個人飲酒的人。咁你沒有失意或落寞的日子嗎?你問。不是,沒有這些時刻又怎算人生!我認為飲酒是開心的事,要與朋友高高興興的聚。而我另一個飲酒嘅條件,係果度尐野食得下。香港飲酒嘅好地方唔少,但係好多都只供應微波爐餐單,即係急凍炸魚薯條,冇食牌亦冇人煮,所以啱我去嘅酒吧並唔多,但係都唔係話冇,事在人為啫!

我近日嘅新發現係尖東海傍嘅一間德國酒吧 brotzeit。冇錯,又係德國吧,我又真係幾鍾意飲德國啤酒嘅。話說有一天行完山,想飲番杯又想醫肚,想起海傍那一列酒吧中的其中一間。去到想坐窗邊,其實之所以去尖東也是想望住個無敵維港景飲酒,不然大可去河內道飲喇!點知個侍應話有人訂左,我話我地好快,食完走,點知對方望望我然後話,我地有最低消費,嗄,酒吧都有最低消費,我真係第一次聽!之後佢叫我地上樓上,乜樓上又冇最低消費咩,哦,原來樓上又真係冇最低消費喎!咁即管上去睇睇喇,上到去就知道點解樓上冇最低消費,因為佢連景都冇!於是走人,過隔離睇睇!

去到隔離,樓上差不多坐滿,侍應叫我地落樓下,我地問:樓下有冇最低消費,佢好驚訝咁答:最低消費?我話隔離有!佢笑一笑然後話,冇,酒吧點會有最低消費。咪係!哈,第一印象已經好好。落到樓下,即係之前我想去果間嘅隔離,咦,呢個角度個海景重靚,我地被安排喺一列玻璃窗傍邊,坐低叫左杯啤酒先,係德國啤,佢重自稱係慕尼克最多人飲嘅啤酒添!唔,清清地,幾好味!個杯高高瘦瘦幾好揸。

咁要搵尐野嚟送酒嘅,我地點左咖哩香腸,之前未食過吖嘛。咖哩就當然辣喇,但係佢入口之後,辣完一陣就冇事,但係味道齒頰留香,而伴碟嘅薯角炸得非常美味,外脆內軟,一啖咬開,入面重係熱嘅,喉嚨痛咪就係咁嚟咖囉!

飲得咁上下,係時候食尐飽肚嘅嘢喇,咁我地就點左一個pizza,呢度嘅pizza係方形嘅,香香脆脆,幾好味,不過實在太大個喇,食到攬住個肚呀。

不過幾飽都好,甜品係一定要叫嘅,因為喺睇餐牌嘅時候,已經俾佢果張dessert platter嘅圖片所吸引,所以飽極都要食,最多叫細份,唔叫大份囉!

其實幅相已經影得好清楚佢有尐乜野食,但係當佢成碟擺喺你面前時,又係另一回事,就好似你一日都黑都睇周潤發做戲,亦都見佢成日周街同人selfie,但係佢有一日真係喺你面前出現,你咪一樣會叫到癲!同樣當呢碟甜品擺喺你面前時,第一個反應係想尖叫,因為實在太靚仔,蘋果批一望你就知係好料,重有果球雪糕,簡直係絕配呀!心太軟已經好明顯咁將個心擺左喺你面前,你見到能不心軟嗎!重有家鄉pancake,一放上檯已經聞到佢嘅香味,再加上酸甜適中嘅果醬,我等不及數一二三已經開動喇!

心滿意足的埋單,其實計起上嚟,我地嘅消費絕對超過隔離餐廳嘅最低要求,但係佢嘅做法乞人憎,所以我急急轉場,點知又竟然俾我搵到寶,今晚我飲得高興食得開心,再加上維港上嘅清風與山頂嘅明月,我終於明白乜野係無價寶喇!





1 則留言:

  1. 我齋睇已覺不錯,飲下食下聊下,可以一試;謝謝分享。

    回覆刪除