依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年3月19日 星期四

嘉嘉的為食路上,黑麥

我間中會學人文化一番,但係文化係食唔飽嘅,所以去文化之前,都總要醫肚。咁就算我係幾咁為食,我都唔會去石澳食完飯至出去藝術中心睇表演嘅,所以就腳就係最大原因。其實喺藝術中心呢附近,係有好幾間食肆嘅,但係無論我去藝術中心、演藝又甚至會展,我都會去藝術中心果間「黑麥」度食飯。

雖然話係食飯,但係唔一定要食飯嘅,因為佢嘅選擇都唔算少,有all day breakfast全日早餐、有漢堡包、有飯亦有麵,咁亦當然有飲品喇,餐廳唔賣飲品係同自己倒米,點解?咁好利錢,而且亦係客人必需品,唔會唔賣嘅。咁好似好多嘢食?其實又唔係喎,因為佢每一類嘅選擇又唔係多喎!好似湯咁,話就話有兩款,兩款?你問!嗄,咁你覺得多定係少呢?梗係少喇,係呀,不過重未講完,餐牌上雖然寫左兩款,但係好多時都只係得一款,而唔知係我好彩定係佢從來只係煲一款湯,因為次次都係南瓜湯!

食物嘅選擇相對就多好多喇,近日重加咗一款海鮮併盤,雖然成$750,但係我有興趣試呀,可惜次次去都係貪佢去睇騷就腳,所以時間趕急,一直未試。喺啱啱過去嘅呢個星期,我又去咗果度食喇。我今次點左佢地嘅晚餐套餐,包一個湯,一個主菜重有咖啡添。湯,唔駛再講喇,係嘛,梗係南瓜湯喇。而主菜我揀左慢煮茶薰三文魚配糙米飯。

個湯,我想信係用微波爐番熱嘅,所以上枱時好熱,一羹嗶落去,熱氣走哂就變得暖,雖然我鍾意飲熱湯,但係要趕住睇表演,暖暖地易入口,咁就冇所謂喇!

到個主菜嘞,我想信佢都係用微波爐番熱嘅,因為又係上枱之時看似熱騰騰,但係飄過一陣煙之後就回暖嘞,可能係場地問題要用微波爐都唔定,呢點無可厚非喇!好,我地試下逐部分析下呢個慢煮茶薰三文魚配糙米飯先,首先係慢煮,其實佢係唔係慢煮我係唔知咖,因為慢煮最大優點係肉質軟熟,但係我果舊係魚腩部位,本身都好軟,唔會太嚡,其實就算嚡都冇所謂,因為果舊魚得果兩吋唔夠,咁細舊你一定會用刀叉撕碎佢再混埋尐飯一齊食喇,咁又點學嚡呢!跟住就係茶薰,記憶中好似重係綠茶薰添,即係用綠茶煙薰果舊三文魚。我努力咁試味,但係唔好話係綠茶味,連茶味我都唔多覺,不過呢個名係改得好好嘅,夠吸引,至少我就係俾佢呢個名引到嘞!

到糙米飯,好坦白講,如果唔係佢果舊魚改左個咁好嘅名,我係唔會叫呢個主菜,因為我其實好怕食糙米飯,硬堀堀食到一口渣,食糙米飯對身體有幾健康我真係唔知,但係食落口果下個口感有幾差,我係可以即時話俾你知,所以佢呢個糙米飯本身應該冇問題嘅,問題係糙米本身太硬令人食到牙骹都梗埋果度出問題唧!

咁聽落呢個晚餐都幾難食喎,咁又唔係喎,可能係我揀錯食物咋喎,因為我朋友叫果個漢堡包就唔錯嘞!其實好多時出街食飯,你去到一間餐廳唔點人地嘅手本名菜而自己亂點係會出事嘅,因為呢間餐廳其實當日就係以麵包出名,所以佢嘅麵包類相關食物係有水準嘅,係我揀錯啫!

咁我重會唔會去?會,都話我只要喺附近睇表演,我都一定會嚟呢度食,一來佢簡單快手,二來環境清靜,當然呢樣好受其他食客影響,但係一般嚟講都係清靜嘅,三來佢唔算貴,一百蚊唔使就有湯有飯有咖啡,重想點,更何況佢杯咖啡幾好飲,外面賣一杯咖啡都成$50,我咁樣拉下補上,叫做圍到下皮㗎。


沒有留言:

張貼留言