依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年4月2日 星期四

嘉嘉的為食路上,自家煮

有一段時間我係好鍾意玩煮飯仔嘅,唔好以為係好sweet咁小兩口煮飯仔喎,由頭到尾都係我自己煮嘅唧!我果陣時會成日睇食譜,睇完之後就會跟住嚟試做,咁煮完尐嘢就一定唔係自己食喇,死咩,如果真係咁獨食,真係幾難唔肥,所以我係會請人嚟我屋企食嘅,真係差唔多個個星期都有局!

不過你唔好以為嚟得我屋企就實有好嘢食,試過有一次唔識死,叫左成十幾人嚟我屋企,其實我果次都精,一早請阿媽叫佢個秋香幫我煮定兩個餸,重係要大大份嘅,咁就衰極都唔會餓親人喇!但係果段時期嘅我,依然比較有脾氣,見一大班人殺到上嚟,招呼得完呢個同果個去Club House打波,又唔記得睇火,到救得番個餸嚟,又好似冷落左朋友咁,一時間好似乜嘢都做唔到咁,個人忽然一把火咁燒起上嚟!最後,係煮左餐出嚟食,食就唔慌好食,但係至少有嘢落肚,真係要多得阿媽果兩個餸打底,唔係?我睇佢地實餓到連去之後去食碗麵醫肚嘅能力都冇呀!

咁呢次之後我就精左嘞,限人數!最好係6個,最多都唔好多過8個!咁生活就輕鬆好多喇!6個人嘅組合我認為最理想,四個人可能係兩對,咁好多時傾傾下就會變左兩對人自己傾,6個就唔同,會夾下其他朋友唔一定係夫婦或情侶,就算係都比較容易搵話題,就算冇嘢講,玩遊戲都係人多好辦事喇。

咁通常6個人我會煲一煲湯,尐人成日覺得煲湯好難,其實煲湯係最易,尤其是而家有燜燒煲。只要買足料,在爐頭上煲滾水之後落材料,喺佢再滾之後較細火,再係咁滾住佢嚟煲一個鐘頭,就可以放入燜燒煲,咁一路等到開飯之前半小時再攞出嚟煲滾佢再滾住煲半個鐘,咁個湯就冇乜機會失手嘞!

另外我一定會有一味魚以外嘅海鮮,方便吖嗎,嗱,白灼蝦就最就手喇,水滾掉落去見佢紅紅地,再熄火搇蓋,轉頭就有得食,除非你買左尐唔新鮮嘅蝦,否則呢鋪係冇得輸嘅!唔用蝦可以買鮑魚仔,亦都可以蒸蟹,總之蒸親唔會失手,除非你尐料唔新鮮或者唔記得睇火。

咁果陣時我就好似一隻兔仔咁,喺個廳同廚房之間跳出跳入,煮個不亦幾乎,但係慢慢喺每次曲終人散,淨番自己一個人喺廚房洗碗,我就會有少少失意,你唔好以為我尐朋友咁冇義氣,𡁻完鬆,掉低我自己善後!佢地係要求幫我洗埋碗至走,但我係潔僻精,人地洗完嘅碗我都會再洗多次,所以佢地幫我洗碗係冇用嘅!咁講番我呢段愛煮飯的日子,大概過左年幾兩年咁就結束左,而結束之後,我亦都好少下廚,一來真係冇乜mood下廚,二來亦因為少做而變得生手,時間、火喉掌握得唔夠好,破壞左我聲譽,就尤得試過我手勢嘅間中攞出嚟勉懷一下喇!

咁我而家冇大聚會?咁又唔係喎,而家去朋友屋企喇,佢地至少有工人,唔駛好似我咁,又要返工,又要去買餸,又要煮之後又要洗,真係散哂㗎!咁好唔好食?好㗎,佢地肯跟住本書嚟做,唔會太差,最多係老左少少,但係我都老左少少喇,唔計較得咁多,何況而家約埋朋友食飯,其實係傾偈多過食喇,唔駛做有得食,又可以同知己摸住酒杯底傾偈吹水,簡直係五星級代遇喇!




沒有留言:

張貼留言