依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年4月30日 星期四

嘉嘉的為食路上 - 拉椰糕

為食路上呢個環節開始到而家,好似未同大家一齊整嘢食,係呀,我忽然間冇左整嘢食果條神經,但係我記得我欠鵬仔一底拉椰糕,而且都拖左成大半年,咁我就嚟又大一歲喇,唔想欠住個債呀。所以上個星期二,當我做完節目,就揸住張清單去九龍城同超級市場買料。

拉椰糕真係好好食,我第一次食佢係N年前喺新世界中心果間金牛苑,記得果晚去到都未坐定,朋友就好慌張咁問個待應姐姐,重有冇拉椰糕,個姐姐好整以暇咁話,你等我去問下先,咁就行左去,之後果幾分鐘,我個朋友好似等佢老婆生仔咁,坐唔安企唔樂,一時又岳高頭裝下個姐姐番嚟未,一時又自己同自己講,下次記得訂位時要訂埋拉椰糕,總之緊緊張張咁,直至個姐姐行番番嚟,並且話有,咁佢至似番個人!我睇佢個資態,如果冇拉椰糕,係會起身走人果款!

終於果餐飯食到尾聲,待應姐姐同我地清好張枱,換過尐碗筷就問我地可以上拉椰糕未!呀,唔記得話你知,果陣時我地出街食飯係真係食得好悠閑嘅,食完每一度菜係會同你換碟,以免影響下一度菜嘅味道,而主菜之後係會幫你換碟食甜品,亦都唔會限你個半小時內要走人,當然你可以話唔得環保,但係呢尐先至叫做出街食吖嘛,趕喉趕命咁又點叫做出街食啫,只係想填飽個肚嘅話,食快餐店都得喇,駛乜上餐廳酒樓喎!

講番碟拉椰糕先,上枱真係得四舊丁方一吋嘅綠色物體,一叉拮落去,嘩,軟熟到啜住個叉,唔,好香嘅椰汁味,咦,暖嘅喎,當年微波爐未咁流行,而就算有,食肆尐大師傅係唔會用微波爐嘅,呢個係身份嘅象徵,所以呢件又軟又暖嘅拉椰糕係蒸嘅,一口咬落去,煙韌香甜,食完之後滿口椰香,回味尤甘,可惜一人得兩舊,但係已經好好喇,因為我地後面果張枱冇得食添呀。

其實拉椰糕唔難整,果份心機先至最攞命!你諗下,五、六分鐘咁蒸一層,冇可能整三層呀,最少都七層,如果三個色重最少要整九層添,咁樣來來回回已經成個鐘喇!重未計之前尐制作過程喎,整一底拉椰糕真係兩鐘頭閒閒地,咁你話焗底蛋糕都要喇,但係焗蛋糕係佢有佢焗,果一個鐘頭內你可以做其他嘢,唔駛哮住佢逐層加料喎!

好,開工。15厘米四方焗盤一個。材料方面我以就手為主,超市有嘅都係用超市嘅貨式。包括椰汁400克、木薯粉200克、粘米粉15克、班蘭葉兩條、冰糖120克、水200克、鹽少許、班蘭葉色素適量。做法:煲滾水,加入冰糖,煮溶之後熄火,攤凍。

用中火煮椰汁、剪成條狀嘅班蘭葉同鹽,一滾即刻熄火,攤凍。

將木薯粉同粘米粉倒埋一齊,再倒入攤凍哂嘅糖水同椰汁,一路倒一路攪,唔好俾佢結埋一舊舊,之後再過篩。


這裡應該有700克的椰汁混合物。將佢地分成300克同400克兩杯,喺400克果杯加入班蘭葉色素(我落得比較少,所以色淡),咁你就有一杯綠色、一杯白色嘅液體。
呢度係兩份,所以分別係800同600克
進入蒸糕嘅程序喇,注水入鑊並放入蒸架及焗盤,開火,水滾,倒入第一層綠色液體,五分鐘後,倒入第二層,呢層係白色嘅,如是者梅花間竹,而到最後兩層就分別蒸七分鐘,之後熄火,乜嘢都唔好郁,15分鐘之後至由個鑊度攞盆糕出嚟攤凍。

真係要等佢攤到凍哂至好倒出嚟切,唔係就會黏住個底,甩甩離離咁好肉酸,咁你可以話咁都食得啫,食得,咁既然咁都食得,就唔駛逐層倒咁哂心機喇,亦都唔駛加色素喇,成盤咁蒸咪得囉!駛乜咁貼身待候佢兩個鐘啫!

2 則留言: