依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年4月23日 星期四

嘉嘉的為食路上 - 雲南米線

我的為食路上很多時都同工作有關。唔係因為工作原因而有機會用公數食好嘢,其實果尐飯真係背瘠骨落,食多得滯,好易會胃痛!我講嘅其實係工作地點。到而家我依然好鍾意去深水埗食嘢,你地唔好以為我係喺尐飲食書推介至識得去深水埗開飯喎,旨意佢地就死喇,做下參考就得,依足去食,會洗多好多冤枉錢!

我之所以比較熟深水埗係因為我喺果度番左四五年工。不過之後雖然唔係番深水埗但係都會落深水埗開會,而開完會都會食飯,咁跟住地頭蟲就梗係有好嘢食喇!話說有一次小葉約我去開會,之後就帶左我去一家到左今時今日我都會成日去嘅地方,呢間鋪頭係賣雲南米線嘅!因為我地去得比較早,所以人唔多。

自己搵位坐低,枱面放左一個膠籃,入面有匙羹同茶杯,另外重有一壺類似普洱茶嘅物體,咁當然重有一筒筷子喇!就係咁多,到左今日都重係咁安排,淨係中間試過一次裝修,改
歪個門口咁大把!餐牌呢,咁就要岳高頭喇。

第一次去對住掛得高高嘅餐牌真係不知如何是好,因為佢嘅量詞令我非常困擾,咁係乜嘢咁難明呢?窩,個窩字呀!佢話小窩米線連兩個餸20蚊,之後一個餸加2蚊。咁對廣東人嚟講,窩親就好大碗㗎喇嘛,揚州窩麵呀、蟹肉窩伊呀、雞絲窩米呀呢尐叫做窩呀呀嘛,咁食晏喎,一來邊食得落一窩嘢呢?之後博中眼瞓咩,二來咁大窩至收20蚊,嘩,用尐乜料嘅,真係有小小膽戰心驚呀!但係見另外兩個同事都係咁叫,重要加餸添,又點清菜,又炸雞翼又炸豬扒咁,重整左窩田七氣窩雞!

咁唔通我重扭扭擰擰咩,既來之則安之,叫窩炸醬腐皮呀,心諗炸醬撈左落尐湯度即係冇嘢,咁腐皮都好易食呀,大碗得滯都唔駛好似食剩好多餸咁咁浪費呀!

落完單之後人開始多,一張四人圓枱原來可以坐六個人,放在中央嘅大枱就更加係物盡其用,我地三個人坐四人枱,本來要插兩個人落嚟,但老闆話我地叫嘢多唔夠位罷至可以自成一國!但係人搭枱唔等於坐得好舒服,我嘅背瘠係長時期同後面位阿太接觸嘅,有時我重懷疑佢係有小小乘機借我嚟攤抖嘅添!

冇幾耐,果窩米線到嘞,車,嚇得我呀,咪碗一個,窩乜鬼嘢啫!睇見自己叫得兩味餸重有尐後悔添!嬲嬲地,一啖咬落尐米線度,咦,又幾好食喎,有米香、又彈牙,韌而七咬得斷,你知而家有尐麵線唔知係咪用橡筋做㗎,咬極唔斷嘅!嘩,個炸醬更加唔駛講,香辣惹味,當日我重好食得辣,自己再加一羹辣椒油,嘩,好食到唔停得口!我之後都有試過同事果尐雞肉、燒肉、火腿、魚蛋,覺得普普通通,而之後我都去試過佢最出名嘅黃鱔窩,味道確係香濃,但係對我嚟講就真係濃左尐,所以一路到而家,食左20幾年喇,我都係食同一個模式,就係炸醬腐皮米線嘞!

咁你又唔好以為乜都冇變,味道係變左少少,個炸醬冇咁惹味冇咁香之外,個價錢都變左好多次,由我最初食嘅20蚊一窩連兩個餸,到之後嘅22蚊、23蚊、24蚊、到今日已經係30蚊喇!加幅唔算多,但材料少左。亦係事實,記得最初食腐皮,真係一疊一疊咁食到你飽為止,但係前幾日我去,得番四疊都冇,而且重薄左好多添!

不過,話係咁話佢啫,生意難做亦係事實,只要佢盡力保持水準,我依然會幫趁㗎,都食左咁多年咯,炸醬腐皮米線,已經係朋友嚟㗎喇!

沒有留言:

張貼留言