依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年4月9日 星期四

嘉嘉的為食路上,那一杯清心直說的何嘉麗

唔知你有冇聽過一杯飲品叫做何嘉麗呢?冇聽過唔緊要,因為呢杯飲品雖然曾經極為流行,但只限於某一個時空,而且佢亦並唔係咁易飲到,因為佢只係喺港台嘅酒吧有得賣。乜港台有酒吧咩?你問。有呀,曾幾何時重盛載過無數風流人物!當年五台山上工作嘅,未到過港台呢個吧,真係好打極有限!所以喺我二十年後,第一次返港台,同同事打完招呼之後,第一件事就係去個吧度睇睇!當然我知道個吧已經唔存在,但係我總係懷住一份渴望同希冀,俾我相信港台呢個吧係恆久而不息,永遠喺建制之外,但係當我偷偷地推開度門,我就發現,佢已改變,改變到我可能已唔再認識佢,但係咁其實又有乜嘢關係呢,我只係知道喺呢一剎那,我係想念你嘅!(誰令我能情深一片...)

人係唔會無源無故諗起舊事嘅,不過喺講原因之前,等我同你講下呢杯何嘉麗嘅來龍去脈。當年我都係一個APO,即係助理節目主任,亦即係畢業後可以考取嘅最低階級,不過我唔係公務員,係合約形式。咁當年我地都好多嘢做嘅,所以而家尐同事唔好呻忙,電台唔忙就冇左果種趣味㗎喇!咁好多時候都會做到唔記得左食晏,係呀,你地而家重有得食晏,然後喺成六點至覺肚餓,咁當然中間係食食埋埋好多唔等使嘅薯片汽水之類,食到滯哂!咁肚餓又唔係好開胃,就好自然會走左去吧,果陣時個吧已經好新潮,有飛碟賣,即係兩塊麵包中間夾尐嘢,然後放入個機度一夾,再烘一陣就有得食,而我最鍾意就係食芝士火腿飛碟,香脆惹味,而家諗番起都流口水!

有幾次喺我買完飛碟之後,都會遇到老闆,見到佢地我都只係點下頭、問候一下,然後已經唔知講乜嘢好就走人,後來有一次,果位當年重係戴住墨鏡嘅哥哥問我,傻瓜麗,係呀,呢個係林敏聰同我改嘅花名,做乜唔飲嘢,我話冇錢喎!係呀,各位現任APO,我地當年都係唔多夠洗㗎,加油喇!好,番番去當年現場先!咁果位戴住墨鏡嘅哥哥佢話,我請你吖,咦,有人請又唔區喎!好吖,我答。但係之後我就好後悔囉,因為喺葉先生整緊杯飲品時,佢係咁問我嘢,我一面唔知答乜,一面望住阿葉先生,想佢快手尐,點知阿葉先生好似黃先生上身咁,慢慢將幾枝唔知乜嘢係咁倒嚟倒去,急得我呀,唉,阿媽都教落,便宜莫貪喇!呀,葉先生同黃先生係當年一齊喺吧度做嘢嘅!

終於,搞掂,咦,酸酸地,甜甜地,又幾好飲喎,之後我就梗係多謝都差尐唔記得講就走人喇!咁又有一次我又落左去酒吧買飛碟,諗起當日杯飲品,於是就請阿葉生幫我整番杯出嚟,咁你而家又有錢飲?你問。係呀,月頭吖嘛!講番葉生先,我見佢今次快手快腳,轉眼已經搞掂,於是又抱住美好嘅心情去飲一淡先,點知,嘩,乜咁酸㗎,完全唔係之前果個味道。成十幾蚊一杯,就咁唔飲,浪費左尐喎,於是我話我上次飲唔係咁㗎喎,葉生問,咁係點㗎?
多謝 Betty Yam提供照片
既然佢問得我,於是我就索性走入吧檯後面,放肆咁逐樣試,加下呢尐又唔似,加下果尐又唔啱,終於喺我一輪調校之後,試啱味,重再做一次以確保份量準確不誤,至走人,臨走前我重話,記得呀,下次嚟要咁做呀,重有,你同我教埋黃生添呀!嘩,當年的我,幾有勢,真係不知天高地厚!之後呢杯何嘉麗就喺香港電台個吧入面不逕而走,而當年嘅何嘉麗,亦都喺傻下傻下咁喺港台有好多發展。之後聽講試過有杯混血何嘉麗同埋有杯夏妙然嘅,但係都唔紅!

今日之所以會諗起呢杯何嘉麗,喺因為收到消息,原來葉先生走左喇,仔大女大㗎喇,走得應該安樂,多謝葉生,多謝你帶俾我地好多美好嘅回憶。收到消息之後有一刻我想過再一次落去吧嘅原址緬懷一下,下一刻我相信我應該就咁保存住呢一份渴望 希冀,俾我相信世上有一幸福 垂手可得 又永遠喺掌握之外,有時 激情捉喺手裡面 會化為灰燼 反而藏喺心底 可以歷久常新,貪求思慕只因癡 一切眼淚 思憶都係徒然 (讓我安躺月下!)















沒有留言:

張貼留言