依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年4月16日 星期四

嘉嘉的為食路上,豉油西餐廳

有些地方你太耐冇去,就會被自己遺忘。話說我上個星期牙痛,忍忍忍忍忍,忍左成個星期,終於唔去睇牙醫唔得,咁你可知有幾痛,因為去睇牙其實係要有好大勇氣嘅!咁我同姑娘卜左時間之後,就開始要輔導自己,我會好似細個媽媽同我講咁,嗱,唔係好痛唧,剝完牙我買條雪條俾你食!剝牙?唔好啩!睇情形唔似去到要剝咁大件事,唔食雪條,搵尐好嘢食就真。

於是我上網搵銅鑼灣有乜好食呀!即刻彈左一堆唔知乜嘢出嚟,於是我好有耐性咁逐個睇,嘩,全部唔係細囈嘢就係唔慌好嘢,嗄,呢幾間都話好食!是咪收左錢,定係公關請呀,咁開飯法就不如靠自己去逐間試!

但我時日無多,重有幾個鐘就要上刑場,一定要搵到間好嘅至安心去見牙醫呀!咦,以前禮頓中心咪有間類似豉油西餐嘅,喺地牢嘅,不如就去果度食喇,咦,咁耐冇去,水準如何呢?會唔會有變呢?但係老店應該靠得住嘅,其實最驚唔係佢能唔能夠保持水準,最驚係佢做唔做得住呀,銅鑼灣喎,租金幾十萬幾十萬咁㗎喎,咁搞法一碟炆牛尾咪要成千蚊至維到皮!一面諗一面上網搵,好似怕遲一秒搵佢會消失咁!

禮頓中心冇呀!上次經過好似變左咖啡鋪喇!

好彩佢只係搬左去隔離果幢原來用嚟做騷嘅舞台果度!嚇得我呀!

於是急急訂位然後坐車去見牙醫!真㗎,知道之後有好嘢食,內心係會踏實尐,坐上張行刑凳上都冇咁驚,總之每次牙醫部機器weeee一聲咁開,我就諗下佢個金必多湯,佢個田螺同火焰雪山,真係好能夠分散我嘅注意力。俾牙醫搞到我一口泡之後,終於生番哂,臨走佢重話,除左麻辣火鍋,乜都食得喇,發達!佢之後又補多句,咁就梗係唔好咁熱氣喇!

由小巴街急急腳行去利舞台果邊,搭lift上16樓,或者唔係周日假期,客人唔算多,依然係果種舊式嘅招呼,唔會扮friend亦唔會唔理你,總之做番本份,我其實寧願咁樣,做人做事都係實在尐好。

打開餐牌,咦,價錢真係唔算貴,比另外一家主打瑞士雞翼平,嘩,金必多湯呀,你好嗎?豬扒呀,用乜嘢汁好呢?龍脷呀,你坐定定等煎喇!最後我點了一個磨菇汁黑毛豬扒餐,餐湯改金必多湯加$15,我覺得好合理,朋友點左個牛油煎澳門龍脷餐。

金必多湯好似唔多覺有魚翅,但仍係湯底香甜,而朋友嘅磨菇湯雖然都係忌廉湯底,但係就同金必多湯唔同味,邊似得外面尐忌廉湯咁,無論磨菇湯、粟米湯、雞蓉湯、周打魚湯、都係一個味,因為佢得一個湯底,但係重竟然有食家夠膽話果間嘢好食!

埋單落樓五百蚊,有湯有茶,以銅鑼灣區嚟講,唔算貴,我當然亦知道唔可以用個平字嚟形容,但係真係貨真價實,條龍脷真係外脆內軟,油香四溢,豬扒係真係有肉味,我認為與其出外食埋尐唔知乜嘢,不如平日喺屋企自己煮,一個月或者兩個禮拜至出街搵間真係好嘅去食餐好嘅重實際。開飯就梗係番屋企喇,上網點開唧,用佢嚟查下地址就係幾方便就係真嘅!

呀,如果呢間餐廳可以喺銅鑼灣生存係因為大業主有良心,咁我要真心多謝,如果唔係,原來其實間餐廳捱租都捱得好辛苦,咁我請大業主手下留情,等我地都有番尐地方回味下童年體難得一喫嘅豉油西餐!

沒有留言:

張貼留言