依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年5月17日 星期日

曼谷2015,曼谷的交通工具

當我們常批評曼谷的的士司機不老實時,我們作為遊客也要做足本份。

讓我們由第一程的士講起。從機場上的士,以為由的士站開出,應該冇乜好拗喇,對唔住,這程車是最常出現爭拗的,因為除了車費之外,也有路橋費要另付,所以司機在開車時,都會問你吐威,鞋威?即是收費及高速公路的意思,如果你同意,咁之後就會經過兩個閘口,一共收75銖,在臨近閘口時,司機會問你攞錢,這個一定要俾。有朋友唔知佢噏乜,只一味答No、No、No,結果司機同佢行地面,唔駛問都知佢有幾多時間慢慢欣賞曼谷街頭風景喇,塞左成兩個幾鐘呀!車費?梗係唔慌慳得去邊喇!行highway唔係話一定唔塞,但行地面就一定塞到癲!

重有一樣要提的是在機場的士站攞飛仔上的士的,在下車時要多給50銖,這是司機代的士站收的,也不能走數。所以由機場入城,除了咪錶上顯示的車費外,還要加125銖。我有朋友落車唔肯俾50銖,以為人地屈佢俾貼士,同司機圍住架車追逐,結果都係酒店同朋友解釋番至收科。諗起都幾好笑,兩個大人連的士司機,三個人圍住部的士走!明白嘅,錢唔係多,係原汁嘅問題!咁下次去曼谷,就乖乖地俾錢,唔好淨係識得問:點解嘅!

其實曼谷的士司機的不老實是會一早顯現的,並不會中途變卦或氹你落搭。所以在上車前你要講清楚你的目的地,如果他不想去,多半會殺個天價,那甚麼是天價呢?例如200銖。這也算天價?你問!是呀,雖然折合只是港幣46。另外,他們就算願意接你呢單生意,但上車時發覺他們不落錶,你首先要跟他說:滅他、滅他(英文的meter,咪錶是也),如果他即時落錶,你可以繼續安坐車中,不然,就要立即下車了。這亦不是錢的問題,是原汁的問題。

曼谷的士真的很抵坐,由機場出市區,成粒鐘,300銖一定夠坐有突,一般市內的也是幾十銖,雖然錢不是問題,但曼谷路面是常常塞車的,一塞半小時是閒事,塞足一小時也面不改容,所以我們這些遊客最常去的地方,的士司機是不想去的,因為亦是最塞的地方,這時你最好坐BTS。

BTS附近都有大型商場,而其中的Siam、Chit Lom兩個站,某程度上算是相連的,所以如果你時間並不充裕,就到這兩個站好了,這裡已有起碼三堆大型商場供你選擇,有Central World、Gaysorn及Siam Paragon,單是行一個Central World已經有排行,而Central World對面就係Big C,入到去你以為自己入左百佳,撞口撞面都係香港人,唔駛開聲都知,因為個個都係買旅遊書介紹果尐所謂10大必買!有尐創意喇,香港人,人地叫你買就買,旅遊書都信到十足,就唔怪得人叫你袋住先喇!

我都會去Big C,因為入面有間Swensen's,喺泰國周圍都有嘅雪糕品牌,平靚正,又時有新意!雖然今次果款班蘭味糯米併雪糕,望落有尐驚嚇,但係食落又幾好味。

通常食完雪糕,過夠冷河之後,我會行去換錢,不過全曼谷唔係淨係得Big C下一個街口轉右呢間Super Rich,如果唔係路經,係無謂特登嚟呢度,上網一查就知地址,連BTS站都有,所以唔駛迫哂嚟呢度。匯率可能有少少分別,但係你又唔係換一百幾十萬,所差真係無幾!咁如果你係逐蚊計,我就要提提你,大鈔嘅匯率係好尐尐嘅!

關於換錢,有一點要留意,就係而家手續比較認真。以前我試過放低張咭片都得!但今次一入到去見有個香港人,佢話唔記得帶旅遊證件,問我朋友可唔可以幫佢換錢,我朋友立即拒絕,因為如果佢尐美金有起事上嚟,係唔會有人信你唔識佢嘅!好心還好心,出外旅行,要好小心!我地同佢say sorry,並且話佢知BTS站 On Nut(即係去Train Market必經之站)同 Nana(即係夜生活集中)地都有Super Rich。

今次換錢真係好認真,先影印我個Passport,重識得即時用我個Passport遮住個影印本嘅個人資料,之後又要俾酒店名,又要俾電話,真係過去十幾年未試過嘅!所以換錢嘅時候,記得要帶證件,其他時候,我就習慣放喺酒店房間保險箱,以免行街時唔見左或者俾人扒左,補領手續麻煩吖嘛!

另外,你都可以踩單車,曼谷已經好似台灣咁,有單車租喇,但係...曼谷喎,好熱㗎喎!不過呢個係你個人選擇,我係唔會阻你嘅!

今日講住咁多先,明日開始Shopping。(二)











沒有留言:

張貼留言