依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年5月21日 星期四

嘉嘉的為食路上 母親節有乜好食

今個星期日又係一年一度嘅母親節,你訂左位未?未?因為你冇需要慶祝母親節?哦,咁未訂位係冇問題嘅,但係如果你有需要食呢餐飯,而你又係搞手而你又未訂位,咁就頭痕喇!因為雖然而家離母親節重有前後四日,但係一尐比較有名氣嘅餐廳酒樓,應該已經滿座,而你唔好諗住早尐去博你早過人,或者遲尐去等人食完至食,你真係諗都唔駛諗嘅,因為而家所有餐廳酒樓都分兩席,平日都係咁喇,何況呢個全民皆慶嘅母親節!

母親節出去食飯,真係好多時會好罄嘅,先講食飯時間,通常係六點一輪,八點一輪,並且講明每輪由落單到起身走人,前後只有個半鐘頭時間!如果你問我對呢兩個時段有乜意見,我會話六點太早而八點太晏!正常晚飯時間係七點,但係咁樣俾你欄腰分割,人地又做唔都兩輪生意,所以有時真係唔知點揀,不過你唔可以諗太耐喇,因為如無意外,兩輪都已經或差不多book滿。而且我提你,唔好咁多隨身物品,因為喺呢尐大時大節,尐位應該係排得好密嘅,真係插針都唔落呀!

另外有好多餐廳酒樓重要你落埋訂先,如果唔係就冇得留位。嗱,呢樣我係同意嘅,因為好多人係會四出訂位,想俾多尐選擇屋企人驚吖嘛,本來咁係無可厚非,但係當佢地揀定左一間之後,又唔去取消其他幾間嘅booking喎,咁就真係幾冇品嘞!人地都想趁大時大節做多尐生意㗎,如果個個都係咁樣book法,容乜易上座率不及一半呀,所以我係同意收訂金呢個做法。

不過有一樣安排係我好反感嘅,就係佢來去得果幾款俾你揀!雖然個名可以改得好靚,乜嘢母儀天下、世上只有媽媽好、媽媽真的愛你等等!而亦都有八度菜連拼盤同埋美點雙暉,亦多數會好識做咁有枝康乃馨送俾座上嘅媽媽,但係幾款菜都不過係將尐次序掉換下,又或者味道改變下,譬如呢款係鮑汁鵝掌,另一款嘅鮑汁可以用嚟撈麵,再另一款貴尐就可以要嚟扣婆參,咁結果係款款菜單都係咁上下味,因為佢要快手、省時同就手吖嘛,你想食尐功夫菜?對唔住,今日師傅唔做,改日喇,差尐未講出口叫你走人,唉,佢開門閂門都話歡迎光臨、謝謝光臨其實係冇意思嘅,至少佢係唔歡迎你食節日限定以外嘅食物!

咁一路計落嚟,你會發覺個半鐘頭食八度菜,係會食唔切嘅,咁所以酒樓美其名就話搵個服務員專門幫你分餸,實質係幫你控制你嘅進食時間,嘩,咁樣趕喉趕命法,係真係會食到胃痛嘅!而且又一定唔係平㗎喎!暗而家平日出街食晚飯,好少少都要$150一位喇,如果上酒樓就$300走唔甩添,咁母親節,就$3500一圍已經係最低消費喇!

用$3500嚟自己煮真係可以食到好多嘢,但係因為係母親節,除非你母親唔係一家之煮,否則你喺星期六俾$3000叫佢去買餸,星期日自己煮,我諗佢煮左你都似!咁可以點做呢?當然,如果你係一個煮嘢男,呢日就係你表演嘅機會,否則係冇乜得點做,因為我都已經訂左位出街食!

有尐反高潮?係呀,我只係希望可以坐得舒服食得安樂,尐錢洗得心服口服啫!









沒有留言:

張貼留言