依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年5月21日 星期四

曼谷2015,曼谷隱世蟹煲

話說我有一個朋友,佢一年都要來回曼谷五六次,而每次見佢喺Facebook度甫出嚟尐相,又一定有一間大牌檔,而每次又都會見到佢唔係喺度排隊等入坐,就係見佢坐定定扁口扁面,表示等左好耐都重未有得食咁款!我呢個朋友係真正果隻大少,你要佢咁等係冇乜可能嘅,除非真係好好食!

終於忍唔住口走去問佢,佢俾左個地址我。嘩,我又唔係當地人,雖然上網大概知道地點,但係都唔敢肯定。朋友臨走重提我,人地成五點至開檔㗎,你唔好咁早去呀,但係你又要早尐去喎,唔係有排等呀,不過你又唔可以太遲去喎,佢得四樣嘢賣,賣哂就收檔㗎喇!咦,好複習喎,好有性格喎,啱我!但係我仍然係唔知點去嘅!

撞下彩喇!見有一日天氣唔錯,於是我就將個地址交俾酒店個門房,佢一睇就猛點頭,我問你知喺邊呀,佢話知,不過佢冇食過,但係次次經過都好多人,然後佢俾左隻手指公我,表示我識貨!嘻!之後佢同個的士司機講左一輪,到我上車,的士司機又俾左個like我,我個心都好定!十零分鐘車程就到,的士停喺對面,真係得一個大牌檔,傍邊放左幾張枱仔,可能真係早,得一兩枱人,對過相片,同朋友食果間一模一樣至坐低。四眼哥哥放左一張餐牌喺枱面,再加多句我地有百事,想飲酒就自己去711買,咁就走人。

果然只係得粉絲蟹煲、粉絲蝦煲、螄蚶同埋青口四樣,除左baby blue,對於青口,尤其是係大隻果尐,我係冇乜興趣嘅,於是點左三樣,並且去檔口前小小果間711買左罐泰國啤。

之後就叠埋心水坐喺度等喇,不過可能真係早,我啱啱開完罐啤酒佢碟螄蚶就到嘞,正想起筷,點知之前個四眼哥哥又出現,原來要幫我移枱。咁等我形容下原本位置先。

我原本係靠住一匹二匹布坐嘅,但係佢而家叫我搬出尐去近馬路嘅行人路邊,點解嘅!原來人地布鋪要收工。咁當尐布移哂入鋪頭,而員工亦將原本泊正門口嘅電單車開走,阿四眼哥哥又好敏捷咁喺原本擺布匹嘅地方再排出另一列枱凳,嘩,而家終於見到個陣容喇!

忽然間尐客人好似約埋咁,以9秒9時速坐哂埋位,而喺過程中,我嘅粉絲蟹煲同蝦煲都到嘞!可憐我碟螄蚶就係因為我八卦睇人地開枱而攤凍左少少,但係當我一叉拮落去再順手送入口,果種鮮味依然喺度,停唔到口喇!

朋友話,不如叫過碟,我話,你睇下尐人,我諗要等兩個鐘至輪到煮我果碟!唔係佢手腳慢,而係佢真係得四個火爐仔,咁你話點會唔係有排等呢!

唔理喇,繼續食螄蚶,香港唔敢食之餘,亦可能冇咁鮮味嘅貨式!唔,咁同時亦都唔可以待慢我果兩個蟹煲同蝦煲呀。好味,真係好味,蟹肉鮮甜、蝦肉彈牙!有冇味精?一定有,但佢勝在材料新鮮,真係見佢一隻隻蟹同蝦排哂喺個檔前面,有人點就攞嚟煮,冇花冇假!

煮法亦都好簡單,就咁用尐香茅、乾蔥、香草墊底,跟住放隻蟹或者3隻大蝦落個煲度,到咁上下,呢樣要睇師傅經驗喇,佢就放埋粉絲,再過一陣就一大把蔥咁放埋入去,扲蓋,就上枱。材料、程序都俾你睇哂,分別就係用料同埋時間嘅掌握。

三樣嘢都好好食,而最殺食係佢個價錢,埋單630銖,折合港幣150蚊!呀,差尐唔記得講地址: Charoen Rat 4, Bangkok


沒有留言:

張貼留言