依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年5月18日 星期一

曼谷2015,Central Embassy + high tea

曼谷近日新開了兩個大商場,一個在Phrom Phong 的EmQuartier,另一個是在 Phloen Chit 的 Central Embassy,此外,Siam Square的兩期商場,在劫火後又已重生並出落得標致可人,所以如果你是那種有嘢買就開心的shopping精,你不會太失望。

由於另一日約了朋友在Phrom Phong,所以先去Central Embassy走走,要了解一個商場,它的Food Court也許是一個起步點,反正已有很長的一段時間未食過Food Court了,於是決定這次旅程的第一餐就交給它。我們去到是大概一點左右,是刻意的避了當地人的十二點午飯時間,但沒想過這麼靜,真係quieter than ghost,靜過鬼!

唔緊要喇,靜靜地重好,食物得就好喇!你見得我咁寫,都知食物唔係特別好,而且選擇不多,同它的名字Eathai一樣,絕大部份是泰國食品!不過又唔係差,65銖一個海南雞飯,不過涼粉冰就要45銖,基本嘢囉。但係個菠蘿沙冰好清甜、醒胃。

食飽上去行下。聽講五樓有嘢食,反正唔係太飽,可以繼續,但係一出lift,竟然見到鼎泰豐,講真,係有少少驚!行過少少重有間建興酒家添。個商場真係好有氣派,可惜冇乜人!於是我係咁意上上下下走一轉就走人!從衣服品牌,到酒樓食肆的安排看來,呢間商場,應該啱本地闊太去多尐。

好彩我嘅至愛Central Chitlom就在隔離,如果唔係咁樣走一轉Central Embassy真係唔抵。入去個超級市場買左尐水果,又上左去樓上買毛巾,咁跟手就行埋去Amarin Plaza間Green Cotton買浴袍,呢度尐浴袍質地好好,同大百貨公司尐品質相同,但係平起碼三分一。你見我講得咁輕鬆,唔好以為好近,不過與其又上又落咁搭一兩個站而又兩頭唔到岸,要行番轉頭,就不如落地行。而且除左一小段路面外,大部份都係行人天橋,所以都唔算太辛苦。

其實正話喺Central Embassy真係冇乜點食嘢,因為佢真係冇乜嘢好食,既然係咁,而又就腳,亦真係咁多年都未去過,就索性行過隔離Grand Hyatt間Erawan Tea Room果度食番個high tea。

嘩,很多人!雖然冇訂位,但幸運地窗口位有人埋單,位置又剛好望到隔離四面佛像的活動,非常有趣。不知這是不是港客集中地,但我見四周並無港人,反而新加坡人及本地人較多。遊目四顧間,三層高的high tea set已到。

它的設計依足傳統,由淡味吃起,但淡味其實也是一個相對的概念。那枝白色類似拍力支的物體就不可以說是淡味,不過它濃得嚟又好惹味喎,係泰國人最鍾意用嘅甜中帶咸嘅手法,再加上芝麻香,唔錯。另外兩件是椰堆及芒果肉,都是泰國的看家本領,不會太差。

第二層算是西式糕點,相對就失色了。Scone比較散硬,而附帶的果醬並不精彩,反而互忌廉比較似樣。朱古力豆糕不吃不是損失,檸檬撻則清新可口,其餘的兩件椰子物體,是泰國強項,冇得輸。反而那件類似咸水角物體的味道不錯,只是略嫌肥膩!

第三層包括一件雞翼、一件炸蝦、兩粒魚蛋、一件肉絲酥餅,這些都不過不失,另外紫色物體又是它們的地道食品,而其中最精彩的就是那碟椰汁豬肉粒,它傍邊還有一個窩形米餅,讓你把煨滿肉汁的肉粒放入米飯上一起食,這其實也是它們的地道食物,但這個肉汁最為精彩,而整個hightea set亦因它而提升不少!

總的來說,600銖連稅連飲品,再加上悠閑的風情、怡人的環境,又冇限你個半小時交枱,行得攰攰地,飲番杯茶回下氣再作戰,我覺得這是一個不錯的選擇。(三)












1 則留言:

  1. 你真有心,從你的字裏行間的詳盡仔細,我真係自嘆不如!
    俾3個叻你

    回覆刪除