依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年5月28日 星期四

曼谷2015,Another Hound Cafe

曼谷另一間新開的商場在Phrom Phong,位於Emporium的對面,叫EmQuartier。而聞說Emporium的Grey Hound,已改了名為Another Hound,走高檔路線,我心諗,所謂高檔應該是貴價的同義詞吧!一出BTS站,已覺四周豁然開朗!以前由BTS過Emporium的出口,陰陰窄窄、鬼鬼祟祟的,但現在是很寬敞的一片,一邊是Emporium,而另一邊就是EmQuartier,感覺絕對良好!由BTS走入Emporium,第一間餐廳叫Mercedes-Benz Cafe,佔兩個鋪位,一間是餐廳,另一間是車行,沒有時間入去看箇究竟,你食完話我知乜水準。

再前行,在以前Grey Hound的同一位置,就是Another Hound。Grey Hound雖說在香港也有分店,但我食過一次之後,是不會再在香港吃的,因為價錢雖然相近,但一個是泰銖,一個是港幣,超貴,有得揀,梗係食泰國版!而且曼谷的味道真是地道得多。講番呢間Another Hound先,初時以為佢改左個名而已,食物應該差不多,而我一心想食碗冬陰公湯麵啫,因該唔難啩。點知一打開餐牌,雖然都係英文,但係真係魚生同壽司,完全唔熟!

為左打發個待應,我地叫左嘢飲先,俾尐時間自己去研究個餐牌,好過佢外父咁礙棟喺度!朋友叫百爵冰紅茶,傳統貨式,無甚特別,唯一分別係佢舊冰好大,而呢舊冰係由百爵茶結成嘅,所以唔會越飲越淡。另一位朋友飲西瓜Shake,我試左一啖,嘩,個西瓜味清新到不得了!而我就叫左杯青芒果Smoothie,香港少有吖嘛,味道都非常好,,而以呢三杯計,西瓜Shake係最好飲嘅。

將個餐牌反轉地研究左一輪之後,朋友分別叫左蟹肉意粉(Spicy Linguine w/ Crab)同豬肉煙肉飯(Rice w/ Pork & Bacon),而我就叫左一個齋睇名唔知係乜嘅意粉叉叉叉(Spaghetti Cha Cha Cha)!

率先駕到的是蟹肉意粉,嘩,好香哇,未得朋友同意已一隻叉拮入去捲左成圈粉嚟食!我嘅味覺真係正,從來冇出賣過我,個意粉除左香,重好惹味,重有少少辣,呢樣係泰國人嘅拿手好戲,辣得你心猿意馬,但係又唔會唔舒服。反而蟹肉味唔係好出。

之後係豬肉煙肉飯,看似平平無奇,但係好食到不得了,你可以幻想豬肉餅加煙肉嚟剁,會係點樣?係好有一種咸香味,同咸魚肉餅唔同食法,但我相信概念相同。是非常出色的fusion。

到我果碟唔知乜叉嘞!送到面前,見佢無味無相,不過係墨魚汁意粉一碟,再睇真尐,哦,原來係海鮮墨魚汁意粉!點解人地叫果兩碟咁色香味全,我呢碟咁普通㗎,原來佢個Cha Cha Cha係差差差,好差果個差呀!算喇,三個只有一個唔好,算唔錯㗎喇。而且今次主要係見朋友,唔好俾碟粉影響左心情。

點知就係我開口𡁻果啖粉嘅同時,我嘅味蕾開始歡呼,嘩,點解嘅,咁好食嘅!有尐乜嘢材料呀!又係泰國人的拿手好戲,佢用一大堆香料混雜,令到個意粉充滿各式味道,不斷咁刺激你嘅味覺,嘩,好彩我叫左杯Smoothie,可以用佢嚟平靜番個驛動的味覺,唔係就真係唔知點算喇!

雖然呢度冇我想食嘅炸雞翼同冬陰公湯粉,但係我真係一尐怨言都冇,因為呢間Another Hound嘅fusion菜,真係做得好成功,至少我地隨心叫的這三個菜,均甚有水準。埋單1595銖,折合港幣370蚊。

沒有留言:

張貼留言