依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(十九)赫爾辛基的一餐

極光圈的行程是完全結束了,接下來如果見到極光,也應該只是在夢中,不過,講真,我真係未發過極光夢,或者既然見過就唔會發夢都想去,又或者我對極光嘅依戀唔係咁深,所以未至於發夢都想見囉!

由Rovaniemi坐飛機到赫爾辛基,前後只係一個鐘頭零二十分鐘,航班包飲品一份,不過都算係有得揀,唔似去台灣咁得包冇得揀嘅紙包飲品,飲品名單中當然有我喜歡嘅可樂,雖然係細罐裝,但係如果自己買,都要5歐羅一罐㗎!

時間過得好快,飲完罐汽水已經landing!抵達赫爾辛基又係搭機場巴士出市區,因為我的酒店就在火車站附近,落車轉個彎再上一條短短嘅斜路已經到。這當然是刻意的安排,其他人點樣做我唔知,但係我係好鍾意住尐由機場方便到達嘅酒店嘅,因為一落機人生路不熟,又上又落又要轉幾輪車之後又要行十九幾分鐘至到嘅酒店,我係覺得好唔方便嘅,而且走嘅時候多數會買到一手都係,到時又拖住一抽二lung咁行九千幾里至到機場,我係好頂唔順嘅!

嘩,入到房,真係唔想出門口,當然我住呢間唔係五星級酒店,但係同之前喺極光圈住嘅旅館真係有分別,高床軟枕,真係好吸引。結果,沖完涼之後,唔知點解就捐咗上床,不過,我都好自律,只係休息咗半個鐘就起身出門口,因為,都成八點㗎喇,除非諗住食即食麵啫,如果凍重唔出門,就冇嘢食㗎喇,佢地真係收得好早㗎!

人生路不熟,而且今次旅行嘅目的係睇極光,對於名店冇乜研究,其實北歐著名食店應該不少,但係我唔識,於是隨便的在酒店附近的街上走走看看,見最多人的一間就走進去。嘩,真係好多人。竟然要排隊添!天寒地凍,好彩係企喺餐廳入面排,冇咁凍,但係亦因為企咗入餐廳而成身好熱,因為佢地尐暖氣真係好似我地香港人嘅冷氣咁,係開得絕不手軟!鋪面唔算大,但係都預咗幾張凳俾你坐,換著喺香港?話之你喺門口吹風,開多幾張枱至係硬道理!而最大功德當然係有好多個勾俾你掛衫,如果唔係,要抱住咁大堆衫喺咁熱嘅地方等位,都幾罄。

呢個時候至有尐心情望下間餐廳,這間餐廳叫MorriSon's,是一間類似我們香港Dan Ryan's的餐廳,賣的是漢堡及牛扒之類的食物。坐位設計基本上係兩人枱,以歐洲水平計,枱與枱之間嘅矩離幾近,但係可以因就你嘅人數而隨時拍台,所以八人甚至十人都冇問題,咁如果多尐人拍枱,就會坐得舒服尐。

企咗十分鐘左右就有位喇,呢個等候時間對於我地喺香港等慣位嘅人嚟講,真係唔算係乜。當侍應話輪到我地,並提我記得攞番尐衫時,我係有尐擔心嘅,嘩,一陣間唔係要咁攬住尐衫食嘛!入到去,睇定尐至見到,原來每個位靠牆嘅方向都裝有一個掛衫勾,其實我真係多得嚟擔心,人地喺呢尐地方做得生意,梗係好識安排喇!

打開menu,入面賣嘅嘢真係同一間美式餐廳一樣,價錢都唔平喎!望下左右隔離,個個都叫漢堡包,係件漢堡扒牛咁大件,而佢伴碟果尐薯角好香之餘,望落去都好脆喎,咁我冇理由唔跟大隊㗎,於是就叫咗個漢堡包同埋一碟凱撒沙律。呢個時候我望下坐喺我地隔離嘅一班亞洲裔年輕人,見佢地叫到一枱都係,我心諗係佢地咁有錢,定係呢度算平呢,唔知喇,量力而為喇!

呢度嘅水係收錢嘅,水喉水除外,我一來孤寒,二來知佢尐水喉水係飲得嘅,而且重係好夠凍嘅添,所以我只係要咗水喉水同埋可樂。食物到喇,好香呀,也真不知是這幾天沒有吃過特別好的一餐還是甚麼,漢堡包及凱撒沙律的味道都很好,就連可樂都特別正!好味之餘,份量亦非常北歐,即刻大份呀,食到攬住個肚!

在進食時見它生意不絕,人客來了一批又一批,價錢不平宜的!後來才知道這間餐廳也算略有名氣,算我有口福喇!所以在外覓食,不熟環境的話,最好跟著人龍走,總錯不了!









沒有留言:

張貼留言