依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(二十五)Tallin返赫爾辛基

在Tallin也只逗留了兩日一夜,但這三十小時非常好用,見到很多美景之同時,也嚐到很多美食,唯一未食而令我心掛掛嘅係喺廣場左手面嘅一間鋪頭。佢只係得一樣嘢賣,就係湯嘞,但係我無論任何時間去,佢都人龍長到不得了,但係佢嘅湯味係非常之正,可惜我今次取真係飲唔到呢個湯,如果你試過,請話俾我知好唔好飲,如果唔係,我自己下次再去,都一定要排隊試!

回程我由新城果邊行,冇乜特別,好似行緊冇乜人嘅彌敦道咁唧!返返碼頭也是坐郵輪。回到赫爾辛基,我知道很多朋友會選擇即時轉往另一個地方玩,但我當初設計行程時,我擔心自己不適應北歐的氣候,所以沒有在回到赫爾辛基之後直飛下一個目的地,而是先在赫爾辛基停留一晚。在酒店取回行李並check in後已經後晚,又要搵食了。沒有特別的安排,只是隨心的在街上找找吃的地方。就在酒店轉角不遠處見有一間餐廳叫做Vapiano頗多人出入,又是那個人龍原理,於是我們又走入去八一八。

環境很像我們香港的Simply Life,但它樓上還有一層是賣酒的,前面有一列open kitchen,自己行埋去點菜,而食物則即時在你面前煮,還有一個好處,就是不會限你個半小時內交檯!

進食的氣氛很好,謂了意粉、蕃茄湯和pitabread,味道也不差,算是對得自己住的一餐,亦過了一個很hea的晚上。

第二天吃過早餐,隨便在附近走走便坐巴士去機場。去到機場又是吃午餐的時候。赫爾辛基境內有這間連鎖快餐店叫Picnic,當你找不到甚麼好吃,又或只想速戰速決,這就是最好的地方。它的食物不算最好吃,但勝在多選擇,由沙律到湯到麵包主菜甜品,通通都有,而且主食(例如飯、麵、麵包之類)都是熱的。還有,在歐洲最貴的是水,一瓶350毫升的水可以收你5歐羅!但這裡的水,冷或熱都是任斟的。

在這一站的機場內,我有一個奇遇。就在我們由Picnic買完食物,並在一傍坐下,正自很投入地回憶過去的行程,並不時諸多意見時,我已經留意到坐在隔兩張枱的一個印度女孩子,不停的望向我們。我最初以為自己講嘢大聲,而呢個時間嘅機場比較靜,嘈親人,於是即刻收掣,以免有辱國體喇,點知我真係細聲到差尐連對面嘅朋友都聽唔到時,佢都重係咁望下望下我地,咁我身在異地,人就梗係會小心尐,開始將尐行李拉近尐自己,怕遇上機場老鼠喇!

點知正在我緊緊張張之際,佢竟然地身,重向住我行過嚟!嘩,乜事,想明搶!我係咁望住佢。只見佢一路行埋嚟,一路笑住,又唔似搶嘢喎,唔通我識嘅?會唔會係我中學同學呢?果時都有幾個印度人喎。佢嚟到我張枱,好友善咁問,你地係咪香港人呀?嘩,好標準嘅廣東話呀!我地話,係呀,你呢?原來佢細細個就跟屋企人由印度去咗香港,喺香港長大、喺香港讀書並且做過一段時間嘢,後來爸爸媽媽都唔喺度,佢就跟咗佢哥哥嚟咗赫爾辛基。

問佢鍾唔鍾意呢度,佢話有工做都幾好,不過太凍。跟住佢話好耐冇聽過廣東話,好想返香港,但係應該冇乜機會!聽落真係有尐心酸,我為免佢太傷感,扯開咗話題。傾咗一陣,都係時候我要上機喇,大家講拜拜嘅時候都好似有尐依依不捨!萍水相逢,本來已經唔記得有呢件事,但係今日因為要做嘉嘉航空而令我諗番起呢件事,亦實在始料不及!希望佢一切安好,亦祝福所有唔係自願而離開別井嘅人,到最後都可以落地生根!



轉眼已飛到哥本哈根。這個機場很有趣,熱鬧到不得了。出境入境都是同一處,都滿是酒吧,都坐滿人,不知道還以為去了那條酒吧街!走錯方向並不困難,當然去到關鍵時刻你會知道你是走錯方向的!而在你入境之後,則很清楚你人在哥本哈根,因為一大塊牌在提行李處等著你,讓你知道你進入了這個啤酒之都。

我們住的酒店近火車站,放下行李後天色已不早了,到附近的地方走走,順便填肚!見有一間賣牛扒的生意不錯,於是又走入去碰碰運氣。雖然是一間賣牛扒的店,但見左右都點了豬肋骨,我們也入鄉隨俗,我們兩人叫一份,那寫單的看來有點不以為然,但看份量我們的選擇是對了,而傍邊兩桌的人,各自叫了一份都也是打包收場。

而既然來到這個啤酒之都,也點都要啤啤佢。

晚飯後,也不四圍走,回酒店休息,反正在這裡有多天的時間,不急!




沒有留言:

張貼留言