依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(十三)Kemi

在聖誕老人村只逗留了半天不到,你會問,不會太短嗎?不會,因為我們一早做了功課,對其他人這個地方的吸引力可能是玩一整天都未夠,但對我來說,半天已經很足夠,因為我在下午還有地方要去。在剛才下車的地點坐巴士返回Rovaniemi,這次我會在火車站下車,因我們要搭火車到Kemi。

對很多人來說,Kemi是玩冰海浮水的好地方,但當我見過其他人玩這個活動的照片後,我第一時間提醒自己,除非被人用枝槍指住,唔係一定唔可以玩呢樣活動,而就算玩,都一定要第一個玩。因為我相信那些借給我們穿的浮水衣,其實只有那麼幾件,你可以想象當一個人在冰海浮水時,很自然會高叫或做出其他更激反應,這時候就會在浮水衣內制造蒸氣,而當中亦少不免有唾液,即係口水,咁到佢玩完換番件衫出嚟俾下一個去浮,作話個負責人會唔會咁好死幫你消毒!抹都未必會抹添!所以我係基於衛生原因而唔玩冰海浮水嘅!

咁我唔玩浮冰海,去Kemi又做乜呢?我去果度睇Snow Hotel雪酒店呀!你又唔好以為我會住喎,都係唔會,因為無論網上資料或者朋友嘅經驗都係,住呢尐酒店係有少少攞苦嚟辛嘅!因為就算佢喺冰床上面鋪咗幾咁厚嘅fur,佢都係一張冰床,而我地又唔係好似小龍女咁要瞓寒冰床嚟練功,更加冇佢嘅內功護體,所以我地係會覺得好凍好凍嘅,當然果度亦都唔可以開暖氣,雖然佢會俾一個好暖嘅睡袋俾你,但係都係會覺得好凍,瞓唔著之外,我地中國人重驚攝親,真係唔講得笑!

但係參觀就冇問題喇,因為佢係年年砌一次,所以次次都會有尐唔同嘅。講咗咁耐,我其實重喺火車站,重俾我見到之前遇見果三個香港女孩,佢地住嘅旅館冇錯好近,但係喺山上,果日又係落住大雪,見佢地拖住個篋又不知如何是好,於是我又建議佢地搭的士,之後就坐火車Kemi喇!

去到剛好過了午餐時間,但在這種天氣,不容得我話唔食就唔食,因為冇體力喺呢種咁具挑戰性嘅天氣係好危險嘅,於是隨便走入一間仍然營業嘅pizza店。見後面果兩個女仔果份pizza都幾好樣,但係都係好大件,就叫咗一個蒜泥pizza,另外叫咗兩罐可樂,點知個侍應重唔離開,之後我地表示叫完喇,佢好似好好奇咁問,one only?咁大個,唔係一個係幾多呀!呢個時候我見到後面果兩個女仔嘅另一個pizza駕到,原來佢地真係一人食一個,點解可以食得落㗎!

食飽飽就行去雪酒店,一路向海邊行就得,唔識都可以問人,尐人都好友善嘅!嘩,見到喇,真係好靚,離遠見到一個白色嘅城堡,於是急急腳走埋去,嗱,唔好話我唔提你呀,雖然當日落緊雪,但係因為好多人去呢間雪酒店,所以地面都好滑下,於是我又駛出我嘅企鵝步,肉酸唔緊要,最緊要唔好再跌!

一入門口已經係冰雕嘅船艦,當時個天暗暗地,周圍風雲變色,真係有幾分似海盜出沒,不過走上去隻船度影相都要好小心,因為真係好滑。如果你唔怕滑,佢傍邊就有條冰梯,見人地瀡得咁開心,我都有尐心癢癢,但係前面重有一半旅程,都係小心尐好。

跟住就正式進入冰酒店喇!先係一度冰雕嘅拱門,入咗去之後就係酒吧,咁無論枱、凳或者bar枱都係冰雕嘅,之後就逐間房、逐個廳咁行,一路行一路心驚驚,因為真係毫無揸拿,隨時跣過人仰馬翻,但係人地尐北歐小朋友就輕鬆得多,見佢地跌咗起番身、跌咗起番身,好似唔會跌親咁,真係羨慕呀!

行呀行,終於行到睡房喇,嘩,好靚,真係好似龍宮咁呀,見冇人監視,瞓上床試下先,我咁樣瞓一陣梗係唔覺凍喇,但係起身嘅時候,我件羽絨都有少少濕呀,你話真係喺度住一晚,真係凍到牙關打震都似!

就係咁一路行,一路怕跣親,全程企鵝步就睇完個Snow Hotel,我得好靚,亦都好值得參觀,唉,個冰爪又留咗喺酒店!我個腦唔知要嚟做乜嘅呢!唔覺唔覺,天都就嚟黑喇,係時候要搭車番酒店喇!










沒有留言:

張貼留言