依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,(二十二)極光之旅,Tallin食lunch

上文提要:話說我幾經辛苦爬到上果間古老大宅嘅頂樓,坐低透番順條氣之後,就開始腦交戰,因為要落樓食飯,本來食嘢係我人生一大樂事,但係諗到食完飯之後要爬番上呢99級樓梯就真係唔係幾爽呀!不過,肚餓就一定要醫肚㗎喇,而且Tallin除咗古城聞名之外,佢嘅食物都唔差㗎!

鼓起最大嘅勇氣落樓,行番上樓嘅問題係幾個鐘頭後嘅事,唔好諗住。安頓一切便出外醫肚。事先喺網上搵過下資料,行到去廣場中心,見到網上推介的一間很旺場,而且佢亦都安排得好有心,喺門外派好幾個員工,著住古代服裝喺度大派仿古錢幣,除咗幾得意之外,重可以喺店內當錢用,見門外大條人龍,熱熱鬧鬧咁確係吸引,但係我就嫌它看起來太「遊客」。

反而喺正佢對面的一家叫做Peppersack嘅餐廳更吸收我,佢都有搞尐花神㗎,門外都有個小丑喺度表演嚟吸引遊客,個小丑雖然得自己一個但係都表演得好賣力,不過我之所以走入佢呢間鋪頭,同要支持弱小無關,我係嚟搵食㗎嘛,我之所以會揀入去呢間餐廳,當然係同食物有關喇。雖然我未入到去,但係我企喺門外,已隱約聞到麵包香,係好香果隻,直情似樓下麵包鋪出爐果個feel,我的鼻子是小了點,但係冇影響臭覺,覓食能力很高,於是這次我不信人龍,信自己個臭覺,走咗入呢間Peppersack。

入到去睇下尐客人,都知道我係嚟啱咗地方,因為以佢地嘅衣著同手袋睇,佢地唔多似遊客,似本地人多尐。座位排得好密,坐得都幾迫夾下,可見生意都唔差,唔係都唔夠膽排咁密,貪一屋空凳好睇咩!坐底第一件事係睇下左右隔嚟食尐乜,點知好幾台都係啱啱坐底,唯有靠自己喇!

愛沙尼亞曾經由俄羅斯帝國所管治,亦曾經係蘇聯成員之一,咁佢嘅俄國菜應該有番咁上下,而對我呢個香港人嚟講,俄國菜就梗係羅宋湯喇,呢個時候個金髮梳孖辮嘅少女走埋嚟同我寫菜,我問佢羅宋湯好唔好味呀?佢話好好味!於是我先叫一個羅宋湯,然後再叫咗個一個羊肉做主菜。其實有尐多餘,好似你走去生果檔問個阿嬸尐橙甜唔甜,佢梗係話甜喇,不過人就係咁戇居,更何況我而家係遊客,係會智商低幾成!

得咗一陣,個金髮美女就送上一籃麵包。呢籃麵包都幾多嘢,最吸引我嘅係佢點麵包果個汁,真係唔知乜嘢嚟㗎,但係好好食。麵包軟熟而醬汁惹味,我係咁食呀食,到差唔多食哂尐麵包,個湯先至到,嘩,大個湯大盤到呢,真係早知佢咁豪爽,我唔叫羊喇!雖然大盤,但係真係好好飲,飲到一滴不剩。呢個湯先至係五歐羅,真係任何匯率都底呀,我果陣時對10蚊我都覺得抵,更何況而家只係對$8.5左右。

之後,阿羊肉都嚟埋,伴碟唔少,但係肉嘅分量都好多,重有個牛咁大嘅薯仔,真係睇見都飽,以為食唔到幾多,點知一切一塊嚟食,嘩,不得了,尐肉酥軟可口,真係飽都食得哂!呢個羊貴少少,要23歐羅,但係都係物超所值。

埋單我呢份係28歐羅,嗄,原來果一大籃麵包係免費㗎,真係估佢唔到。對這個古城嘅第一印象已經非常良好,一個咁用心做食物嘅地方,尐人唔會太衰,於是我抱住大大漲漲嘅肚腩,開始我嘅古城遊。
這盤羊肉,非常酥軟美味,23歐羅。

這羅宋湯與麵包,5歐羅,不單好味亦飽肚。

沒有留言:

張貼留言