依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(十四)在Rovaniemi的最後一天

上文提到我地喺Kemi參觀完冰酒店,之後就心滿意足咁去諗住行番去火車站搭車返Rovaniemi。點知行下行下,去到一個巴士站,咦,借個廁所用下都好喎,於是走咗入去順便睇下有乜資料,因為明天我們的時間很鬆動,如果有尐特別景點,就可以去見識下。點知景點就搵唔到,卻俾我地發現原來火車就快開出,但以我地同火車站嘅矩離,就算係跑足全程,都唔可能追到,而下一班車就有排至開出,點算呢!

忽然聽到廣東話:快尐喇,就快開車喇!嗄?咁得意?轉頭睇下,原來係兩個香港嚟嘅女孩子,而就快開嘅原來係巴士,息而呢班車嘅目的地亦都係Rovaniemi,於是二話不說就跳埋上車,心諗,Rovaneimi有幾大呀,去到自然番到酒店喇最多咪叫的士,都不過係10歐羅之嘛!於是喺車上舒舒服服咁瞓足全程。

到站喇,一落車,嘩,乜原來已經一天都黑哂!巴士站原來離火車站好遠,亦都冇咁方便,喺呢個站落車嘅本地人已經走哂,淨低果兩個香港女子同我地,真係四野無人,唔好話人—車都冇一部經過。我地見果兩個女子好似胸有成竹咁,就走埋去問:你地點樣走呀?其中一個話,我地訂果間旅館個主人會嚟接我地。嗄,我地連旅館電話都冇帶出嚟,想叫佢地嚟接都無從添!

咁啱,佢地個旅館主人到,當果兩個女仔上咗車之後,正要離去,個司機見我一—地企咗喺度,就問你地去邊呀?我地話,我地喺度等下睇下有冇車載我地返酒店呀。佢望一望我地,就話,你地唔駛等,唔會有車嚟呢邊㗎!嗄!佢話你地行李多唔多呀?我話只有背囊,佢話咁你住喺邊呀,我講咗之後,佢話,哦,好熟㗎,我免費車你去喇。嘩,好嘢呀!

路程唔算長,真係轉個彎就到,但係我地又唔識路又論論盡盡咁,如果冇佢,應該天光都未到。去到酒店,千鞠躬,萬多謝,而佢亦同我地酒店門房打咗個招呼,再同我地揮一揮手就走人,不帶走一點雲彩!

回到酒店已經很晚了,再加上今日由早玩到晚,既勞心且勞力,所以也沒有氣力覓食,在酒店房淥個杯麵算了!寧靜的環境加上疲倦的身軀,一覺瞓到大天光。

一早起來拉開窗簾,外面一片白濛濛,原來下了一整晚的雪!

由於當天我會乘搭下午三點機由Rovaniemi返回Helsinki,所以早上可以很清閑的在鎮內遊覽。原來Rovaniemi內原來有好幾間中國餐館,可惜沒有時間,不然一定入去食飯兼吹水,尋找一下他鄉的故事。

在這麼鋪天蓋地的下著雪的地方,生活並不會太沉悶,因為他們會利用天然的環境,設計好些遊戲讓人們周街玩,例如雪滑梯,你見他們跣下跣下瀡又一次,跣下跣下又瀡一次,尖叫聲夾雜著歡笑聲,好不開心,但我則只有傍觀的份兒,因為真的很牙煙。在厚雪的日子,我覺得白雪真的很美,但在溶雪或雪被踩得光滑時,就真的很可怕,真係會斷骨㗎!但我相信滑倒也是一種可練就的習慣,因為我見北歐人不是不會滑倒,而是倒下之後起身快,拍兩拍就當甚麼事也沒有發生過似的繼續行,而且他們也滑得很有技巧,不像我的一滑便拉傷條筋!

我們由酒店一路向海邊行,很簡單的一條直街,但中間也有好幾個商場,內裡不是沒有東西合用,而是暖氣開放得太疏爽,入去隨便睇睇,也要除褸、除帽、除衫的,之後又要抱著一大堆衫的四圍走,實在影響購物心情,所以走入其中一間繞了不及一層已經冇癮走人。反而走到海邊,看看凝固了的海面,閑閑的逛逛更怡然自得。

在返回酒店的途中,再在世界最北的麥記吃了另一餐後,就回去check out。

Book了一點鐘的airport shuttle,很準時,上車時付錢給司機就成了,每位七歐羅。這些穿梭巴士是很受歡迎的,所以一定要預訂,不然要踫運氣而剛巧那班滿了你上不了車就會大失預算。

去到機場check in,不一會就上機了。由於我不想行程太緊,所以今晚我會回Helsinki休息一晚,但我知道有些人是會機駁機的永不停步,這是個人選擇問題,沒有甚麼對錯。


沒有留言:

張貼留言