依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(二十一),Tallin住


經過三小時的航程,終於到達Tallin。上岸並出閘後,跟著人群走或出碼頭向左一直望著堡壘走就是,行得慢的話,也不過十五分鐘路程,沿途空氣清新,風光如畫,時間很快過。當你望著古堡前行時,腦海中多數會幻想一下那個地方的樣子,所以當我一入到古城,第一眼見到的竟是麥記時,真覺得有點格格不入,亦不期然會說句,乜咁掃興㗎!不過呢間老麥都唔係一無是處,遲尐再講。

入到古城,我地跟住訂咗嘅住宿嘅指引,去到接近高處嘅一個地牢。好似講得咁神秘咁!係呀,我將會住呢個地方係幾神秘㗎,佢神秘在你唔知即將會住果個地方係點樣嘅!因為我貪得意訂走去訂咗間Old House Apartment嚟住,這是把舊屋翻新作為旅館用,價錢一尐都唔貴,但係如果你們人多又或者幾個家庭想住埋一間屋就要早響,不然有機會分別住進相隔幾條街,即係隨隨便便都要行幾十分鐘矩離嘅舊建築物內。

原來都好多人鍾意住呢尐舊屋,所以剩係等登記都等咗成半粒鐘,當然,呢個亦都同服務員嘅滋油度有關!我被編配去K8號屋,個服務員叫我等一陣,會有人帶我去果間屋果度!咁又係,雖然呢個古城唔算大,並且我都有果間屋嘅門牌號碼,但係要我自己盲摩摩去搵,都真係天光都唔知搵唔搵到。

等咗唔夠五分鐘,就有個妹妹仔出現,我唔係以老賣老呀,佢真係妹妹仔呀,望上去俾盡佢十五歲,慢下手冇添,不過呢個唔關我事,佢帶倒我去目的地就得嘞!或者呢度可以用童工呢,或者佢係屋主個女呢,或者…當我諗下諗下嘅時候,開始有尐索氣,原來係上緊斜路,心諗好彩只係帶咗個小背囊,如果係拖行李,就真係死得!所以出外旅行,幾時帶乜野行李係要事先計劃好,唔係到時至諗又或者唔諗,去到邊度都拖住件大行李就好失禮喇!

終於嚟到我地住嘅呢座舊屋,嘩,真係好型!一入到去就見一座好古舊嘅升降機,嘩,正呀!正想㩒lift,個女仔終於出聲,佢話唔好坐lift,唔安全!噢,原來只係道具。咁唯有行喇,最多唔去頂樓玩囉。轉咗個彎見到有條樓梯,上咗一層,至知原來唔係成間屋係我嘅,咁我順口問個女仔,我住邊層,佢話頂樓!嗄,咁大整估!

我都呢一刻至知我原來係住K呢間樓嘅8號房!咁又係,你俾雞碎咁多房租,想住人成幢屋,貪心咗尐囉。繼續向上行,又一次要讚自己,如果拖住個篋,我真係會將個篋就咁放喺地下果層算喇,因為我運送我自己呢個110磅身驅上頂樓都行到氣噓氣喘!

終於上到我間房喇,真係冇乜心機睇間房住,搵張凳坐低透番順條氣先。個女仔都冇我咁好氣,嘰嘰咕咕一輪叫做介紹過下間房嘅設施之後,就走人。講真,除咗間屋嘅外觀,呢度其實冇乜特別,因為間房已經俾佢裝修到唔係好睇得出古舊痕跡,但係好寬敞潔淨就真,貪得意住下冇所謂,但係亦都唔係個個可以住,呢個同錢無關,正如我先前講,佢嘅收費其實幾平,但係如果有老人家就要搵其他地方,又如果膝關節有問題也要三思,以我住的那間為例,因為在閣樓,上一次樓梯就是99級,一天上落兩次已是我喺香港行一個月樓梯嘅總和!所以呢尐特色戶,玩下就好,日日住真係會玩殘自己,不過亦都可能係我人少,相信一班人住就會有機會住一間古老大宅嘅!

唔理喇,休息一陣就出外醫肚喇!

沒有留言:

張貼留言