依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(十二)聖誕老人村

話說我幫趁完地球上最北嘅麥記之後,就又千辛萬苦的走著企鵝步,一步一步的上斜落斜的番回酒店。一宿無話,因為之前周車勞頓,而家眼瞓到震。一覺醒來,又出發喇去玩喇。去Rovaniemi的原因只有一個,就是去搵聖誕老人。於是第二天食過早餐,就一早走去搭8號巴士去聖誕老人村。這條8號線基本上是繞著Rovaniemi而走,以便把最多的乘客送到聖誕老人村去,所以你住的酒店或旅館附近,也一定有車站,地圖上密密麻麻的佈滿巴士站的位置,要是你仍然搵唔到,亦大可問問櫃檯就一定知道最近你的車站的所在地,班次很多亦很準,車資是6歐羅,上車俾錢。

路途並不遙遠,沒有特別計時,感覺上少過半小時。那天的雪下得比較大,所以一落車,你真的有置身童話故事中的感覺,因為整個聖誕老人村都被白雪掩蓋,非常美麗,我仿如印了在聖誕卡上的一個身影。落車乜都唔理,就飛撲落個雪地度,真係好似未見過雪咁!其實呢幾日,日日見雪,應該見到有尐飽至係,但係童話國度就有呢度神奇,你真係覺得有個聖誕老人喺度等緊你咁!

當然,我已經係成年人喇,癲咗一陣就清醒過來!根據資料,聖誕老人的辦公時間是早上10點至下午5點,我們特別早一點出發以免同人迫餐死,亦成功地成為第二個進入聖誕老人嘅辦公室同聖誕老人拍照的遊客,重同佢傾咗幾句添!就係呢幾句壞事嘞。喺知道我係香港嚟之後,佢好似好行咁首先同我用普通話講:你好嗎!跟住就講佢都好想嚟香港,我心諗你係聖誕老人,要嚟香港容乜易,但係回心一諗,佢只係個大茄哩啡,都唔知係月薪定時,咁佢要嚟香港就唔係咁容易喇!之後我又諗起我喺電台做騷時果尐扮聖誕老人嘅同事,又諗起香港在聖誕節期間喺商場扮聖誕老人嘅其他演員,於是我十分冇癮的同聖誕老人say goodbye之後,就連果張合照都冇買,一來這一向不是我的習慣,去到見過就是,二來,自己睇穿咗個現實就冇咁興奮囉!

現實還現實,咁遠水路嚟到,點都要周圍參觀下嘅。同聖誕老人分手之後,即係離開佢喺閣樓嘅的「辦公室」之後,就落番樓下。一落樓就已經係售賣記念品的商店,選擇不算太多但幾精美,難得一到,我也買了些聖誕老人杯做記念及送人。搞笑地,在聖誕老人村也有Marimekko,貨品還非常齊全,但在這裡買沒有退稅安排,所以如果你想掃貨,還是回赫爾辛基買比較化算。

其實聖誕老人村並不大,還不到我們的任何一個大型商場的其中一層,除了聖誕老人辦公室樓下有記念品店外,其他好幾個小樓房亦是以賣記念品為主,來去都是那些記念品,但他就有本事令你入去睇完又睇,當然我們都是同一心態,就是怕如果唔入某一間而咁啱買漏咗咪好唔抵,於是你去完一間又一間,原本在第一次見到唔想買嘅嘢去到第間間你點都會心思思買咗佢,呢尐就係人地做生意精明之道!無端白事買到一手嘢之後,係時間做正經事,就係去聖誕老人村嘅郵局。

去到郵局,已見到裡面有很多人在寫聖誕卡,亦有一大堆卡等著寄,郵費大概80港元,嘩,真係貴得厲害,明劏!冇你咁好氣,見過就算,我又冇集郵,亦冇集郵嘅朋友,而且佢唔包你寄到,寄失咗真係會好嬲,所以我亦沒有寄!看來,我這個遊客並不太梳爽!

另一個在聖誕老人村必去的地方就是喺其中一間記念品店內及外都劃有的北極圈線,跳向一邊就進入了北極圈,跳去另一邊就不是了,你可能會說這有甚麼好玩!你可以這樣說,但為甚麼這麼多人去英國時又要特登去一轉格林威治村呢,原因應該相似!

之後在村內的雪地內上上下下的走來走去,可以玩下雪,亦可以玩下雪上活動如雪地電單車之類,亦可以去餐廳醫肚,而我因為要趕下一場,所以我走人喇!呀,又如果你想學我咁瀟灑去到聖誕老人村都唔寄番張聖誕卡俾自己,但離開咗聖誕老人村之後又後悔的話,唔需要太沮喪,因為只要你仍在Rovaniemi,你仍有好幾個機會,而最後機會就是機場。

沒有留言:

張貼留言