依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(二十)Tallin

前文提要:話說我坐飛機返到赫爾辛基,跟住人龍去搵食,結果俾我走咗入一間算係當地名店嘅MadiSon's,食咗豐富而美味嘅一餐,之後打道回酒店就睡了一個不醒人事!不過亦都唔可以太放肆,因為第二朝我地又要一早出發去塔林呀!

塔林,Tallin是波羅的海最內部的芬蘭灣濱的愛沙尼亞共和國首都位於愛沙尼亞北海岸,離北方對岸的芬蘭赫爾辛基約80km。人口約42萬。2011年當選歐洲文化之都舊城是列入世界遺産名錄的『塔林歷史城區』。「塔林」在愛沙尼亞語中有「丹麥人之城」的意味。

我們住的酒店非常近火車站,又去火車站!你問。唔係,我今次係去火車站對面個電車站坐車去碼頭,再搭船去Tallin。喺酒店check out並寄存行李後,只帶輕便背囊及替換衣物一套便出發。行到火車站再過馬路就是往碼頭的電車站,搭9號車就可到碼頭。留意,兩邊都有9號車站,自己留意唔好搭錯對面果架車,去錯方向呀,當然,出外旅行,多口問句係冇所謂嘅,我嘅經驗係絕大部人都樂意答你嘅問題,除非佢唔識英文又或者佢唔知你講緊英文啫!

電車票唔駛預訂,去到車站至買,十分方便。電車亦有時間表,酒店未必知,但係如果你住果度都近電車站,可以事先行過嚟check下,如果唔係當日去到巴士站至睇都得,反正係遊客,慢慢等唔駛急。不過如果你好似我咁要夾船期,就要事先查哂時間喇。

冇幾耐車就到喇,呢部車都幾多人坐下㗎,不過中間都會有人上落車,所以企企下就會有位坐,但係如果見到有需要人仕,你真係要讓座,唔可以好似香港咁耷低頭扮睇唔到,咁做係好失禮嘅!

車程穩定,大概20分鐘就到達碼頭。

這裡其實有好幾間船公司的航班可供選擇,但以出發時間及船的質素計,Tallink Silja Line嘅就最好,但當然價錢也最貴,兩三小時的航程,齋坐冇飲冇食,來回船票是90歐羅一個人,成千蚊港幣。船票也可到碼頭才買,但記得帶passport,因為這次是由芬蘭進入愛沙尼亞,係另一個國境。

嘩,重要等成粒鐘至上船,於是去果間免稅品店逛下,睇下有乜好買,你聽到我把聲,都知唔慌吸引。以日用品為多,或者係愛沙尼亞人乘機買番屋企,不過愛沙尼亞一尐都唔落後,我地早年成日用嚟同外國朋友講視像電話嘅Skype,就係果度發明嘅,不過而家大家都唔用佢就亦都係事實。

終於可以開始上船喇。嘩,點解忽然間咁多人㗎,原來有尐係汽車客,即係好似我地細個嘅油麻地小輪咁,係可以俾車駛埋上去,,嘩,點解行極都未上到隻船,究竟要行幾耐呀!終於上到船喇!當其他客人喺度阿芝阿佐揀位嘅時候,我二話不說,同朋友雞咁腳不停咁上樓上樓再上樓,因為我知道一定要走在佢地嘅前面,我跟住果3個小時先至有好日子過。

果然,當佢地諗緊坐窗口位好,定係坐船艙位好嘅時候,我已經以9秒9嘅速度,走到最頂層,其實果度都已經有唔少人,但係隻船係好大嘅,所以我都搵到一個中間位置,望住個玻璃船頭,你都咪話唔好景!


沒有留言:

張貼留言