依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,(二十三)極光之旅,Tallin漫遊

上文提要:我在Tallin廣場的Peppersack食咗飽飽嘅一餐之後,就出去四圍行。午飯過後的Tallin很清靜,地方真的不算大,人也不時出現,但大家都很尊重大家,所以成個地方變得很優靜、很怡人!雖然到處都是遊客,但大家都很珍惜古城那氣氛,沒有喧嘩,沒有囂叫,很閑適。

既然叫得做古城,咁佢一定保留咗唔少古舊嘅建築,冇錯,由一出碼頭就見到嘅古堡,到街上嘅石頭路,在在都顯示佢嘅古樸,我地喺古城行咗一個圈,影下相叫做到此一遊咁喇,因為古城內好多鋪頭都已改裝成為咖啡室或者快餐店,當然亦都有我一入到Tallin就見到嘅麥當當!

係嘞,呢間麥當當有乜嘢好呢!就係佢同全世界嘅麥當當一樣,都係可以俾你任坐同埋有洗手間免費俾你用,但係佢呢度嘅洗手間就多一重關卡,就係佢係要你幫趁,然後用你張收條上面印嘅果個密碼,你至可以入到洗手間。咁你可能會諗,易喇,咪企喺洗手間門口等人出嘅時候頂住度門咪有得去囉!嘩,你邊度嚟㗎,千祈唔好咁失禮添呀,歐洲人係好尊重呢尐規條嘅,你咁樣頂住度門,俾人話你就有辱國體呀!

麥當當另一個好嘅地方就係佢有早餐!話說我第二朝瞓醒諗住早尐出發去望個彌撒至搭船番赫爾辛基,點知唔知係咪因為前一晚係周未,當地人都興Saturday night fever,於是全城未醒,就算有一兩間餐廳仔叫做打開咗門,但係佢地都只係預備而未開始做生意,所以當我行到落街見到呢個情景係有尐腳軟,因為唔知點解人在歐洲特別肚餓,而我又行咗成百級樓梯落嚟就更加腳軟,冇早餐食?真係驚冇力行去上山去揭聖堂喎!行下行下,竟然見到間麥當當已經開咗門,真係心都開埋,無論平時幾咁憎佢,呢一刻我都情難自禁咁投向佢懷抱!

食完呢餐之後,就係時候尋找聖堂之旅,之前我當然問過人,大家都係指向同一個方向,但係因為天主教唔係呢度嘅國教,所以尐人並不熱衷於帶路,但我見方向啱咗,又有哂門牌地址喺手,應該好易搵到,咪自己慢慢行下搵下囉!點知唔係,我一早都話呢尐古城嘅門牌亂哂大籠㗎喇,果然,明明下一個號碼就到,但係下一個號碼又同前一個號碼差成十個門牌號碼,但如果唔係向前行,左右隔離又冇建築物,問人!我當然識問人,但係竟然冇人知呢度有間教堂!

唔服氣,再行番轉頭,咦,好似有條小巷喎,行下入去先,入到去就見到一度大門寫住同個聖堂同一個門牌號碼,但係外面睇係似一間古舊建築物多過似聖堂囉!唔理喇,推門入去睇下,入到去係一個庭園,再行前尐見到有尐人出入,哦,原來聖堂就喺呢度,嘩,如果我見搵極都搵唔到就走人,就真係大損失,一來錯過了參與彌撒嘅機會,二來就錯過咗呢個咁靚同埋擺滿聖像畫嘅聖堂喇!

彌撒之後,佢地見我呢個東方面孔都好好奇,同我傾咗好耐,傾傾下重話要開埋地下室個聖像畫收藏俾我睇,後來因為個電制出咗問題而只好放棄,天主自有安排,下次喇!

望完彌撒之後,我落番山,沿途經過大使館區同埋好多座興建得壯嚴肅穆嘅東方教會嘅教堂,點分?佢地起到好似羊蔥頭咁㗎,行呀行,又行到Toompea Hill嘞,你唔好以為好高,都不過係一個山丘仔,但係因為古城嘅建築物唔算高,所以由果度望出嚟,係一見望哂,好開揚嘅!

係時候出碼頭搭船番赫爾辛基,不過喺Tallin我食咗一個好美味嘅晚餐,星期一至同你講喇。

沒有留言:

張貼留言