依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(九)在Inari的一天

到達Inari時,已是下午時份,以當地天氣來說,亦即已入黑。坐了近三小時的車程,人有點累之外,也肚餓。安頓好之後就到樓下餐廳食「遲午餐」(late lunch)。餐牌上來去都是湯、pizza之類,但卻已令我非常之興奮,因為有馴鹿湯和三文魚pizza,前者未試過,真係未試過,而後者,嚟得北歐,冇理由唔食番夠本嘅。湯很濃,很暖胃,但也很厚,所以喝完湯及麵包之後,已經很飽,但相信仍有空位招呼pizza的。

三文魚pizza冇幾耐亦都到喇!嘩,駛唔駛咁大個!以目測得出嚟嘅呎碼應該至少有16吋直徑!三文魚都幾多,但係有少少焗咗過火,即係尐魚肉老咗,但係都幾好食!可惜,真係太大個,到最後當然吃不完,諗住打包上房,夜尐食,但係房入面又冇焗爐,包番去都冇用喇,唯有唔食算數!但待應小姐見我地食剩咁多,問係唔係有乜野問題呀?我地話,唔係,只係太大份食唔哂,點知佢真係非常之好人,她話幫我把剩下的半個包起,放入廚房,叫我今晚吃飯時叫廚房再焗熱就可以了。嘩,乜咁好嘅!

喺旅館食飯有乜好處呢?就係近房,咁返房,有甚麼好做呢?當然是瞓覺!雖說天已黑齊,但反正極光是在晚上才出現。出去行又太黑冇乜嘢好做,極光又未出現,咁你話唔瞓番覺又可以做乜喎,而且睡覺不需要藉口,番緊工都會眠一眠,更何況我是在渡假喎!

一覺醒來,咦,點解咁光嘅!原來已是另一天!嗄,咁我咪又少咗一個睇極光嘅機會,雖然話呢一覺沒有浪費到,因為會咁樣瞓到懞哂,證明我很需要那一覺。但我在極光圈入面嘅日子無多,咁樣瞓法,隨時冇得再睇極光喎,決定今晚幾大都唔瞓!落去食早餐先。

這酒店的早餐花款不多,但份量很足,三文魚,當然有三文魚喇,真係已經食到有尐厭,嘻!悠悠閑閑的吃,不知不覺間竟又坐了個多兩個小時,不可再hea了,要出外走走。不然當人家問起Inari時,我只能分享睡覺經驗就唔係幾好嘞!根據網上資料和酒店的情報提供,從酒店出發,向右面一直走,就會去到被譽為芬蘭其中一個最細緻嘅博物館(Siida Museum),從中亦可知道這個地方的發展史,我見這地方長年冰天雪地,建築物最高只有兩層,人都唔多個,發展史應該冇乜睇頭,但作為遊客,好歹也要看看,而且我由酒店望出去,大大話話成二十分鐘路程都未見有建築物,我相信由酒店行去呢間博物館,會係我克服滑冰恐懼症的好方法,好,一於要面對它。

天氣很好,但亦表示地面會比較滑,因為雪開始溶化!我保持我的企鵝步,左右左右的,並盡量揀雪才踩落去,這樣行下停下慢慢的走,沿途又停下來拍照,竟然把短短的路程變成了一個小時的遊歷。入場費9歐羅,像大部份的博物館一樣,除非你真有興趣及曾深入研究,不然,真是味同嚼蠟,就連紀念品店的貨物也毫不吸引!反而外面的風景更有睇頭,至少可以玩下雪!

Inari也是玩冰上活動的好地方,如果你想坐雪橇犬拉車、鹿車或冰上電單車等,可以請酒店代訂。我見有些網上資料建議在香港網上訂購,這是完全不必要的,因為由Tromso到Kirkenes至Inari,只要是在陸地,便一定有這些活動提供。

見周圍無甚睇頭,不如返酒店行落去已結冰的Inari湖玩雪,到得返到酒店附近,原來已是中午時份,沒有幾多間店鋪開門,隨意的走進正在營業的其中一間餐廳,完全沒有客人的,看真些,餐廳的格局其實更似酒吧,而且滿是煙味,也許主力做晚間生意,所以這個時間才如此冷清吧!餐牌上寫的亦不外乎湯與pizza,還有啤酒。當然有馴鹿和三文魚喇,但三文魚真的吃到有尐厭,好喇,一於來一客馴鹿pizza配啤酒吧!到了北歐這幾天,也真的未試過它的啤酒呢!

啤酒偏向淡口,很清新,而pizza,馴鹿肉的肉質粗粗的有點似駝鳥肉,無甚特別,叫做食過咁喇!埋單後,正想得打道回酒店休息片刻再去玩雪,但見到酒店對面就有一間超級市場,本著逛超市最能了解當地人生活的原則,我當然要去行下喇,更何況,我已經有幾日冇飲過原味可樂,係時候要借幫自己補充下喇!



沒有留言:

張貼留言