依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅(十五)玻璃屋酒店

我的極光之旅應該講得七七八八,再之後落去嘅行程就已經離開咗極光圈,即係話睇到極光嘅機會係近乎零!其實要去北半球睇極光,有好多種行法,我嘅係一種,因為我嘅假期唔長,所以只可以精華遊,如果你嘅假期多,就可以每個地方留耐尐,見到極光嘅機會亦多尐,所以當我決定挑戰自己要去睇極光,就開始搵料,並盡量集中於睇到極光的範圍。現在要查資料的話,第一件事就當然是上網。網上很多網頁都載有與極光相關的資料,而且內容豐富,不過無論中外的網頁,也多是就住「遊客」的口味而寫,連自由行的行程都很「遊客」,當然我也是遊客,但有些行程並不適合我,例如我之前講過喺Kemi嘅冰海浮游,另外就係入住Hotel Kakslauttanen Igloo Village的玻璃屋。

呢個差不多所有極光旅行團必備嘅行程,我偏偏沒有去,而當人人都說那是世界一百間必住的酒店時,我偏說不喜歡!

當然你可以說我孤寒,因為價錢確實是其中一個我考慮放棄這間酒店的原因。她的價錢分淡季(Low season) 、閒日(shoulder season) 及旺季(high season) 三種。淡季一般是從111號至21114號,對,只有這半個月不到的時間是淡季。旺季是1219日至16號及115日至216日,而閒日則是1115日至1218日及217日至430日。

既然日期有分別,價錢當然也有分別。以兩個成年人入住一間房計,淡季是170歐元一個人一晚,閒日是194歐元,而旺季則是224歐元!二人計即分別是340歐元、388歐元及448歐元。只有短短的兩星期,夾正淡季入住並不容易,更何況做生意的不會死錯人,那段時間一定冇嘢睇、冇嘢睇同埋冇嘢睇!去得這麼遠的一趟旅行,也不會選淡季了,其實閒日先至得果一個月,也未必會中,所以224歐元一個人是被她食硬的了。


未完,條數未計完!你可能會諗,人一世物一世,224歐元係貴,但係都包埋早餐呀,咁其他食得慳尐咪得囉!唔得喎,唔慳得喎,因為你也必須要喺佢果度食晚餐,而這部份的餐費是另計的,盛惠31歐元一位,聖誕新年的話則是41歐元一位。

那麼這接近二千幾港元的一間房會為你帶來甚麼享受呢!當然會有一間玻璃屋供你入住,check in時間是下午二時,而check out時間是早上十點。 另外,行李安排也有規定,你的大件行李要停放在酒店的行李間,而只可攜帶基本日用品去玻璃屋酒店那邊,因為那間玻璃屋只有廁所及洗手盆而沒有沖涼設備的!即是說你要在酒店大樓內做齊沖涼、桑拿、吃飯,然後再走一段十分鐘的路程才回到玻璃屋!

你可能會浪漫地認為,在無遮無掩之下看極光才是這間酒店的賣點呀!對不起,如果這是你的計劃,請先做資料搜集,看看這間酒店之所在地,是不是在極光圈內。答案當然是不!人家劃得成個極光圈出嚟,就一定有原因,既然不在極光圈內,看到極光的機會真是非常十分很微,所以千萬別妄想在玻璃酒店會看到極光,能夠在玻璃屋的晚空看到飄雪,已經是最大的賞報了!

不過,如果你真的想入住這間酒店的玻璃屋,可直接發電郵與酒店聊絡(hotel@kakslauttanen.fi),除非你懂芬蘭語,不然英文的用字要簡單易明,亦要寫清楚入住及離開的日期及房間類別,她們的回應是很快的,大概是一個工作天的時間,亦很專業的,見你冇反應問多一兩次之後就會自動消息,唔會煩親你,亦唔會冇反應。

我唔係唔知道有其他方法可以買到平尐嘅房價,例如你可以透過網上代理例如booking.com之類去訂,亦真係有人以這方法用一個較平的價錢訂到玻璃屋,但那要你一早預知放假的日期,並好得閒成日望實個電腦,一見減價立即卜鎚至得!呢尐機會,唔屬於我地呢尐要番工又要夾時間嘅人,如果你得,恭喜你並祝你好運!



沒有留言:

張貼留言