依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2018年5月24日 星期四

嘉嘉航空,極光之旅,(二十四)Tallin dinner

前文提要:我在Tallin舊城區行呀行的,行行下唔覺唔覺,原來已經天黑,又是晚飯時份,這裡因為是遊客區,所以四周圍都是餐廳,但有的空無一客,有的坐滿了人,中間並沒有半滿的餐廳,很有趣,咁冇人客嘅就一定唔去喇,但係人多我亦未必想等,因為佢尐菜牌唔係太吸引。一時間真的不知怎樣揀,咁又行下先喇,行下行下,俾我聞到濃濃嘅蒜味,於是我又跟著那濃濃的蒜味走,轉個彎進入小巷,蒜味越嚟越濃,抬頭一看,原來是一間全蒜餐廳,即係佢嘅所有菜式都混有蒜嘅,咦,聽落幾得意喎,就呢間喇。

嘩,人很多呢,重好,個心重定尐。美麗而年青的侍應說要等一小時先至有位,反正真晏晝果餐都未消化完,而我們還未行完古城,於是攞咗個籌,轉頭再番嚟食。我地半個鎔頭返番去已經有位。

上餐廳的第一件事是把大衣交給門房小姐掛好,這在很多外國大餐廳均有的安排,但那位金髮美女跟我說,這裡的另一個原因是為了避免大衣沾上陣陣蒜味!行上十幾級樓梯之後,就是餐廳,仍然坐滿人。

打開餐牌一看,果然名不虛傳,個個個環節都係蒜,於是先叫一杯啤酒飲下先,啤酒都有蒜?你問。係呀,蒜味啤酒,真係第一次飲。冇幾耐,蒜味啤酒到,一啖嗒落去,不唔錯唔錯,係有蒜味,但係並唔算太濃,比想像中清香。而且飲得好舒服。人好奇怪,越凍嘅天氣越鍾意飲凍啤酒!
Cheers!
點菜完畢,冇幾耐麵包就到。個麵包好好食,同晏晝果餐不遑多讓,但係並唔係蒜蓉包,有尐失望?唔會,因為佢跟麵包上枱嘅蒜味牛油十分精彩,香濃適中,同麵包一齊食又得,就咁一啖食都得,得咗!
Tallin的麵包都很美味!
食下食下個包,大蒜湯亦都到嘞,真係香濃厚滑,美味誘人,好飽好飽好好飽,但係我仍然能喫至一口不剩。

主菜是牛,水準一般,但係佢果個伴碟嘅焗蒜頭非常精彩,當地出品,蒜味特濃,而家亦都焗到變哂蒜泥喇,入口即化,真係好正。
最後,已經攬住個肚喇,但係我都重要堅持落去,因為我重點咗一個蒜泥雪糕,全蒜宴,其他地方未必有得食,梗係食全套喇!當初並未抱太大祈望,但係食過之後就知道乜野叫做齒頰留香嘞!

呢餐飯唔平呀,但係難得遇上一次全蒜宴,又竟然又好好味,咁就算喇,出外旅行,有時也不能太計較。抱著肥大的肚皮,帶著回甘的味蕾,我在手機內重溫華燈初上的古城,正!係時候番去瞓喇,才忽然醒起果99級樓梯!唉呀,唯有同自己講,呢99級係可以幫助我消化哂我今日過量嘅卡路里,唔係真係想搬去第二間住就算呀!

沒有留言:

張貼留言